سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

به تیمم تبریک می گویم/می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۸۰۳۲
به تیمم تبریک می گویم/می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: علی‌رغم کار دفاعی که به خوبی از پسش برآمدیم در بخش حمله هم توانستیم چندین موقعیت خلق کنیم و اگر مهاجمین ما هوشیارتر عمل می‌کردند ما می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، داریوش یزدی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عصر امروز شانزدهم اسفند ماه جاری پس از تساوی بیرون از خانه تیمش با تیم سایپا با حضور در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم که توانست مواردی که نیاز مسابقه امروز بود را خوب اجرا کند و یک خدا قوت هم به تیم خوب و با کیفیت تیم سایپا می‌گویم. من فکر می‌کنم جایگاه این تیم در جدول جایگاه واقعی نیست و این تیم، تیم خوبی است که می‌تواند جایگاه بهتری در جدول داشته باشد.

او گفت: ما سعی کردیم همان کاری که در نیم‌فصل اول انجام دادیم را با یکسری تقویت‌ها و یکسری کارهایی که نیاز بازی است اجرا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان افزود: همگان دیدند علی‌رغم کار دفاعی که به خوبی از پسش برآمدیم در بخش حمله هم توانستیم چندین موقعیت خلق کنیم و اگر مهاجمین ما هوشیارتر عمل می‌کردند ما می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مهمان تیم سایپا بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 20 امتیاز موقتا در رده یازدهم لیگ برتر بیستم قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز