استقلال ۱ - ۰ فولاد خوزستان؛

شکست فولاد از روی نقطه پنالتی در آزادی/اولین برد مجیدی در اولین حضور مجدد با استقلال

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۸۰۶۰
شکست فولاد از روی نقطه پنالتی در آزادی/اولین برد مجیدی در اولین حضور مجدد با استقلال
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم استقلال بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبانش شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز شانزدهم اسفند ماه جاری مهمان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان از روی نقطه پنالتی به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان از شانزده دیدار قبلی خود 6 برد، هشت تساوی، دو باخت و 26 امتیاز کسب کرده بود و برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول به دنبال کسب هفتمین برد این فصل بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. در نیمه دوم تا دقیقه 80 دنبال شد تا اینکه داور خطای مدافع فولاد در محوطه جریمه را روی ارسلان مطهری تشخیص داد و اعلام ضربه پنالتی کرد. ارسلان مطهری نیز پشت این ضربه قرار گرفت و علیرغم تشخیص درست دروازه بان فولاد، توپ به گل تبدیل شد و استقلال در دقیقه 82 یک گل پیش افتاد. در ادامه نیز فولاد هر چند موقعیت هایی را خلق کرد اما منجر به گل نشد تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

به این ترتیب فرهاد مجیدی در اولین حضور مجددش در استقلال در دیداری خانگی توانست به برد برسد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، موسی کولیبالی، وحید حیدریه(87 مهران درخشان مهر)، عارف آقاسی، محمد میری(63 زبیر نیک نفس)، محمد آبشک، صالح حردانی، آیاندا پاتوسی(74 صابر حردانی)، ساسان انصاری(87 محمدرضا عباسی)، فرشاد احمدزاده(87 حسین ابراهیمی) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با استقلال انتخاب کرده بود.

همچنین فرهاد مجیدی در این دیدار ترکیب رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری(70 بابک مرادی)، سیداحمد موسوی(88 فرشید باقری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند(88 محمدحسین مرادمند)، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته(70 ارسلان مطهری) و مهدی قایدی(92 متین کریم زاده) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده کمیل غلامی با کمک های محمد رضا ابوالفضلی، حسین مرادی، علیرضا طاهرخانی  و حسن کامرانی فر نیز نظارت این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار مهدی قایدی(32)، محمد دانشگر(46) و محمد رشید مظاهری(95)از استقلال کارت زرد داور را دریافت کرد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 26 امتیاز در رده چهارم و تیم استقلال با 30 امتیاز در رده سوم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز