سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

نه فحش می دهیم و نه گریه می کنیم/خوشحالی تیم های مدعی بعد از شکست فولاد نشانه قدرت ما است

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۸۱۰۸
نه فحش می دهیم و نه گریه می کنیم/خوشحالی تیم های مدعی بعد از شکست فولاد نشانه قدرت ما است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی تیم ها برای برد مقابل ما اینقدر خوشحالی می کنند و استقلالی که مدعی هستش، رو به روی ما فقط وقت تلف می کند، نشانه قدرت ما است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام پس از دیدار تیمش با استقلال تهران از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در راه روی منتهی به سالن نشست های استادیوم آزادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل عدم رعایت قانون از سوی تیم میزبان، به نشست خبری نرفتم، اظهار کرد: به تیم استقلال تبریک می گویم که در این دیدار پیروز شدند، رقابت متعادلی بود و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی بودند.

او با بیان اینکه از روی ضربه پنالتی متحمل شکست شدیم، گفت: نه فحشی به کسی می دهیم، نه بی احترامی می کنیم، نه استوری علیه کسی می گذاریم و نه نمی گوییم داوری مشکل داشته، گریه هم نمی کنیم، بلکه می رویم تمرین می کنیم و خودمان را برای دیدارهای بعدی آماده تر می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه این برد مبارک استقلال باشد و همیشه موفق بشود، افزود: ما هم تلاش خودمان را می کنیم  و روی تیم خودمان برنامه ریزی خواهیم کرد و بعد از مسابقه به کسی بی احترامی نمی گوییم و فقط خسته نباشید می گوییم، گریه هم نمی کنیم، بچه هم نیستیم، بردند، مبارکشان باشد.

نکونام در پاسخ به اینکه از نظر شما پنالتی صحیح بوده، بیان کرد: فیلم را که از دوربین باشگاه دیدم، چیزی را مشخص نمی کرد، صحنه را هم ندیدم که بگویم پنالتی بوده یا نه.

او در خصوص اینکه می گوید نه بی اخلاقی می کنیم و نه گریه منظورش با چه کسانی است، اظهار کرد: من کلی صحبت کردم و اسم کسی را نمی آورم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص اینکه رکورد بدون باخت شما مقابل استقلال شکسته شد، اضافه کرد: رکوردها برای شکسته شدن هستند، این چیزها وجود ندارد، مهم برد و باخت است، یه تیم می برد یه تیم می بازد. یه مدت من می برم یه مدت هم می بازم. با تیم هایی که رقابت کردیم، مدعی قهرمانی نبودیم اما به نظرم عملکردمان خوب بوده و زحمت کشیدیم.

نکونام در پایان با بیان اینکه از همه مهمتر این است که تیممان شخصیت دارد، افزود: وقتی تیم ها برای برد مقابل ما اینقدر خوشحالی می کنند و استقلالی که مدعی هستش و رو به روی ما فقط وقت تلف می کند، نشانه قدرت ما است.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور امشب در ورزشگا آزادی برگزار شد و میزبان در دقیقه 82 از روی نفقطه پنالتی توانست فولاد را شکست دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز