پالایش نفت ۸۱ - ۶۰ نیروی زمینی؛

صعود بسکتبالیست های آبادانی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر/هماد سامری: هدف ما در مرحله یک هشتم نهایی بازی دادن جوانان بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۹۲۳۹
صعود بسکتبالیست های آبادانی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر/هماد سامری: هدف ما در مرحله یک هشتم نهایی بازی دادن جوانان بود
تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان با پیروزی در دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم نیروی زمینی، به مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دیدار دوم از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور لحظاتی پیش با مسابقه بین دو تیم بسکتبال پالایش نفت و نیروی زمینی تهران برگزار شد و آبادانی ها همچون دیدار اول(اینجا) در این رقابت به پیروزی رسیدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

در این دیدار طلایی پوشان آبادان همانند دیدار اول با این تیم هر چهار کوارتر را با پیروزی پشت سر گذاردند. در این دیدار بلند قامتان پالایش نفت کوارتر اول و دوم را به ترتیب 18 - 9 و 22 - 17 به برتری رسیدند و نیمه اول را با نتیجه 40 بر 26 به نفع خود به پایان رساندند.

پالایش نفتی ها در ادامه در کوارترهای سوم و چهارم نیز به ترتیب با امتیاز 20 - 17 و 21 - 17 حریف خود را شکست دادند تا در دو دیدار نسبتا بی دردسر از این مرحله عبور کنند و به یک چهارم نهایی راه یابند.

محمد حسن‌زاده در این دیدار با ۳۰ امتیاز، ۱۹ ریباند و سه پاس گل علاوه بر ثبت دبل‌دبل، با تاثیر گذاری ۴۴ بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از پایان این دیدار اظهار کرد: مهمترین هدف ما در مرحله پلی آف و یک هشتم نهایی بها دادن به جوانان و بازیکنان ذخیره تیم بود که توانستیم وقت بیشتری از مسابقه را به حضور بازیکنان جوان و بومی در زمین اختصاص دهیم.

هماد سامری در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش افزود: سعی می کنیم به داشته‌هایمان فکر بکنیم و تلاش می‌کنیم که مصدومیت بازیکنان سبب کم شدن قدرت تیم نشود. اگر لازم باشد با پنج بازیکن پای به مسابقه ها خواهیم گذاشت و کارمان را تمام خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که طبق برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی قرار است پنجم فروردین ماه سال 1400 برگزار شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز