معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

کسب رتبه نخست کشوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در حوزه تحقیقات بیماری کووید ۱۹

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۷:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۹۸۸۲
کسب رتبه نخست کشوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در حوزه تحقیقات بیماری کووید ۱۹
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: رتبه نخست تحقیقات کووید 19 در بین دانشگاه‌های تیپ(3) کشور به دانشکده علوم پزشکی آبادان رسید.

سارا مبارک امروز چهارشنبه بیستم اسفند ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش کمیته ساماندهی تحقیقات بیماری کووید 19 معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید معاون تحقیقات و فناوری این وزارت‌خانه، دانشکده علوم پزشکی آبادان، در میان دانشگاه‌های تیپ(3) کشور، بالاترین نسبت طرح‌های پژوهشی در باره بیماری کووید 19 به ازای تعداد اعضای هیات علمی را در کشور به خود اختصاص داده است.

او گفت: به گفته این کمیته، هدف از این گزارش، شناسایی جایگاه علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در راستای تحقیقات حوزه ویروس جدید کرونا و کمک به سیاستگزارن و برنامه‌ریزان در راستای پایش و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و پژوهشگران است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در این رتبه‌بندی که نسبت طرح و پایان‌نامه‌های کووید19 را تا تاریخ 26 بهمن‌ماه سال جاری بررسی نموده، دانشکده علوم پزشکی آبادان بالاتر از 30 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور در رتبه نخست قرار دارد.

 

نظر شما