ماشین سازی تبریز ۰ - ۳ فولاد خوزستان؛

شروع طوفانی شاگردان نکونام در جام حذفی/حذف ماشین سازان با ۳ گل برزیلی فولاد مردان

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۰۸۲۴
شروع طوفانی شاگردان نکونام در جام حذفی/حذف ماشین سازان با ۳ گل برزیلی فولاد مردان
شاگردان جواد نکونام از مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، میزبانشان تیم ماشین سازی تبریز را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان که امروز از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود، توانست میزبانش را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به مرحله یک هشتم صعود کند.

دو تیم در 45 دقیقه اول این دیدار نتوانستند دروازه های یک دیگر را باز کنند و نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند.

شاگردان نکونام اما در نیمه دوم متفاوت تر ظاهر شدند و رقابتی هجومی تر را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه در دقیقه 62 بالاخره اولین فرصت گل زنی برای فولاد مهیا شد. در این صحنه مجتبی نجاریان که پا به توپ وارد محوطه جریمه ماشین سازی شده بود با خطای یکی از بازیکنان میزبان بر زمین افتاد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد که لوسیانوپریرا این ضربه را تبدیل به گل کرد و فولاد یک بر صفر پیش افتاد.

نوزده دقیقه بعد، پاسکاری لوسیانو پریرا و آیاندا پاتوسی در محوطه جریمه در نهایت منجر به گلزنی مجدد بازیکن برزیلی فولاد شد و پریرا دومین گل تیمش را در دقیقه 81 به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و شاگردان نکونام اینبار در دقیقه 90 یک موقعیت گلزنی ساخته و پرداخته کردند. در این صحنه توپ ارسالی محمد میری به سمت محوطه جریمه حریف به پرواز در آمد تا با پرش لوسیانو پریرا، اینبار این بازیکن برزیلی با ضربه سر برای تیمش گلزنی کند و تیمش را با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان کند.

شاگردان نکونام که این فصل قرار است در سه جام رقابت کنند در حالی با پنجره بسته و بدون تجدید قوا پا به میدان گذاره اند که در حاضر در جایگاه چهارم لیگ برتر بیستم قرار دارند و در اولین حضور خود با پیروزی سه بر صفر، جام حذفی را طوفانی آغاز و به یک هشتم این دوره از رقابت ها صعود کردند. همچنین اولین دیدار آسیایی خود را در مرحله پلی آف در فروردین 1400 آغاز خواهند کرد.

بر همین اساس احسان مرادیان، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، احمد عبدالله زاده، محمد میری، حسین ابراهیمی، صابر حردانی، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا یازده بازیکن ارنج شده جواد نکونام در رقابت با ماشین سازی بودند.

همچنین مهدی پاشازاده برای رویا رویی با فولاد خوزستان، مهدی امینی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، علی نجفی، حبیب گردانی، منصور باقری، سعید حسین‌پور، برهان عابد، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی رحیمی و آیدین قهرمانی را به میدان فرستاده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سید علی اصغر مومنی با کمک های علی اکبر عظیم پور، اسماعیل احمدی و امیر سامان سلطانی بود و نادر جعفری نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

 

نظر شما