پایان روز دوم ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای شهر؛

۴۹ داوطلب مَرد و ۴ بانو از حوزه انتخابیه شهرستان آبادان نام نویسی کردند

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۰۸۳۶
۴۹ داوطلب مَرد و ۴ بانو از حوزه انتخابیه شهرستان آبادان نام نویسی کردند
لحظاتی پیش، ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان با نام نویسی 34 داوطلب در روز دوم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، همزمان با سراسر کشور روند ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای شهر در حوزه های انتخابیه از روز گذشته(بیستم اسفند ماه جاری) آغاز شد که 19 نفر(مَرد) از حوزه انتخابیه آبادان ثبت نام کردند که شامل 16 نفر برای شهر آبادان و سه نفر برای شهر اروندکنار ثبت‌نام‌ کردند.

امروز پنج شنبه بیست و یکم اسفند ماه نیز طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد انتخابات شهرستان آبادان، 34 نفر در مجموع اقدام به ثبت نام کرده اند که شامل 30 داوطلب از آبادان، سه نفر از شهر اروندکنار و یک نفر از شهر چوئبده می شود.

به این ترتیب طی دو روز از آغاز ثبت نام ها تا کنون 53 نفر از حوزه انتخابیه آبادان برای حضور در انتخابات شوراهای شهر نام نویسی کردند که از این تعداد، 49 داوطلب مَرد و چهار داوطلب زن بوده اند.

لازم به ذکر است که داوطلبین می‌توانند تا تاریخ 26 اسفند و همه روزه از ساعت هشت صبح لغایت 18 بعد از ظهر برای ثبت نام به ستاد انتخابات شهرستان آبادان واقع در محل فرمانداری ویژه آبادان مراجعه کنند.

توصیه اکید ستاد انتخابات آبادان بر انجام ثبت نام الکترونیکی و غیر حضوری داوطلبین است و فقط بای تایید نهایی به ستاد مراجعه کنند..

ضمنا مراجعه کنندگان می بایست حتما لوازم شخصی نظیر خودکار و استامپ را به همراه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز