صنعت نفت آبادان ۴ - ۰ داماش پارسه تهران؛

صنعت نفت شانزدهمین تیم صعود کرده به یک هشتم جام حذفی/داماش پارسه تهران در آبادان گلباران شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۱۷۲۸
صنعت نفت شانزدهمین تیم صعود کرده به یک هشتم جام حذفی/داماش پارسه تهران در آبادان گلباران شد
تیم صنعت نفت آبادان از مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور توانست تیم داماش پارسه تهران را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و به یک هشتم این دوره از رقابت ها صعود کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت امروز شنبه 23 اسفند ماه جاری از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران میزبان تیم دسته سومی داماش پارسه تهران بود که در نهایت توانست با نتیجه چهار بر صفر مهمانش را شکست دهد و به مرحله یک هشتم این دوره از رقابت ها صعود کند.

تیم داماش پارسه تهران تا دقایق پایانی نیمه اول با پرس شدید سعی کرد تا مانع نفوذ نفتی ها شود اما نفتی ها بارها فرصت های گلزنی را مهیا کردند که منجر به گل نشد تا اینکه در دقیقه 47 بالاخره رضا خالقی فر گل اول این دیدار را به ثمر رساند و طلایی پوشان نیمه اول را پیروز به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز مانند 45 دقیقه اول توپ و میدان در اختیار نفتی ها بود با این تفاوت که سه گل توسط نفتی ها به ثمر رسید؛ در دقیقه 60 روی ارسال نفتی ها از کناره زمین مدافع داماش در محوطه جریمه با دست مانع ارسال توپ شد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد که کاپیتان ریکانی در دقیقه 61 این ضربه را تبدیل به گل دوم صنعت نفت کرد.

این پایان کار نبود و رحیم زهیوی که چند ثانیه ایی از حضورش به زمین نگذشته بود در اولین دریافت توپ، در دقیقه 66 از اشتباه دروازه بان استفاده کرد و توپ را وارد دروازه حسن عرب حلوایی کرد و نفتی ها سه بر صفر از حریف خود پیش افتادند.

در ادامه حسین ساکی در دقیقه 77 با عبور از مدافعان داماش و نفوذ به محوطه جریمه با دروازه بان تک به تک شد که روی خطای مسلم حسن عرب حلوایی این صحنه پنالتی اعلام شد و دروزاه بان که دقایقی قبل به دلیل اعتراض به داور خط نگهدار یک کارت زرد دریافت کرده بود با دریافت دومین کارت زرد، با کارت قرمز داور مواجه و اخراج شد و به دلیل اینکه داماشی ها دروازه بان ذخیره نداشتند، عباس قربانپور مهاجم این تیم درون دروازه ایستاد. در این صحنه رحیم زهیوی دومین پنالتی نفتی ها را در دقیقه 78 به گل تبدیل کرد تا دومین گل خود و چهارمین گل دیدار و صنعت نفت را به ثمر رسانده باشد.

در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید و به مرحله یک هشتم نهایی سی و چهارمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور صعود کردند.

بر همین اساس فرزین گروسیان، محمداهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، امید حامدی فر، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی، طالب ریکانی و رضا خالقی فر یازد بازیکن ارنج شده سید کریم پورموسوی در رقابت با حریف تهرانی بودند.

همچنین عباس کلب علیزاده سرمربی این تیم برای رویا رویی با نفتی ها، حسن عرب حلوایی، سینا یدالهی فرد، محمد امین سلطانی، علی بلاغی خاتون، عباس قربان پور، مصطفی محمدی، مهدی قلیچ خانی، حسین بابایی، هادی نجف زاده، علیرضا ملکی و رضا احمدی پور را به میدان فرستاده بود.

لازم به ذکر است که قضاوت این دیدار بر عهده مسعود حقیقی با کمک  بهزاد پناهی، امین قدیری و مجتبی شجاعی بود و علیرضا رجبلو نیز به عنوان ناظر این دیدار بود.

نظر شما