نام نویسی ۲۶۹ داوطلب انتخابات شورای شهر از حوزه انتخابیه آبادان+جزییات تحصیلی - شغلی و سنی داوطلبین

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶۳
نام نویسی ۲۶۹ داوطلب انتخابات شورای شهر از حوزه انتخابیه آبادان+جزییات تحصیلی - شغلی و سنی داوطلبین
طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آبادان، مجموعا 269 داوطلب انتخابات شورای شهر از این حوزه نام نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در پایان روز هفتم ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای شهر شهرستان آبادان، 70 نفر از شهر آبادان، 6 داوطلب از شهر اروندکنار و پنج نفر نیز از شهر چوئبده نام نویسی کردند.

با توجه به ثبت نام 81 نفر در روز آخر، مجموعا از حوزه انتخابیه شهرستان آبادان 269 نفر داوطلب حضور در انتخابات شوراهای شهر این شهرستان شده اند که از این تعداد 145 نفر به شکل حضوری و 124 نفر غیر حضوری نام نویسی کرده اند. از این تعداد، 247 نفر آقا و 22 نفر بانو(21 نفر آبادان و 1نفر چوئبده) هستند و همگی دارای مذهب شیعه هستند.

همچنین در طول ایام ثبت نام یک نفر از حوزه آبادان، به چوئبده نیز تغییر حوزه داد.

در مجموع 269 نفر از حوزه انتخابیه آبادان ثبت نام کردند که شامل 227 نفر آبادان(206 نفر آقا و 21 نفر بانو)، 24 نفر از اروندکنار و 18 داوطلب از چوئبده(17 نفر آقا و یک نفر بانو) می باشد.

از این تعداد چهار نفر دیپلم(شرایط خاص ایثار گیری، جانبازی سابقه نمایندگی در شورا و...) ۱۲ نفر فوق دیپلم(شرایط خاص ایثارگری، جانبازی، سابقه نمایندگی در شورا، نام نویسی برای اروند کنار و چوئبده و...) ۱۸۱ نفر لیسانس، ۶۱ نفر فوق لیسانس، ۶ نفر دکترا و پنج نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

همچنین ۱۸ نفر زیر ۳۰ سال، ۵۵ نفر بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۷۱ نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال، ۴۷ نفر بین ۴۱ تا ۴۵ سال، ۳۰ نفر بین ۴۶ تا ۵۰ سال، ۲۷ نفر بین ۵۱ تا ۵۵ سال، 14 بین ۵۶ تا ۶۰ سال، ۶ نفر بین ۶۱ تا ۶۵ سال و یک نفر در محدوده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال قرار دارند.

همچنین از نظر رسته شغلی ۳۱ نفر فرهنگی، دو نفر پزشک، یک نفر کشاورز، ۱۱۶ نفر کارمند، ۶ نفر بیکار، ۱۵ نفر بازنشسته، دو نفر استاد دانشگاه، ۷۸ نفر دارای شغل آزاد، یک نفر روحانی، یک نفر وکیل یا قاضی و ۱۶ نفر دارای مشاغل سایر می باشند.

از بین ۲۶۹ داوطلب حوزه انتخابیه آبادان، ۲۴۳ نفر بدون سابقه نمایندگی و ۲۶ نفر با سابقه نمایندگی در شورای اسلامی شهر، داوطلب دوره ششم شورا شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز