جزییات حوادث چهارشنبه سوری آخر سال جنوب غرب خوزستان اعلام شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۴۰۹۹
جزییات حوادث چهارشنبه سوری آخر سال جنوب غرب خوزستان اعلام شد
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی آبادان خبر از مصدومیت سه نفر در حوادث چهارشنبه سوری جنوب غرب خوزستان داد.

سید نادر نقیبی بعد از ظهر امروز چهارشنبه 27 اسفند ماه جاری اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه سوری آخر سال جنوب غرب خوزستان سه نفر با سوختگی جزیی اندام دست با میانگین سنی بین 24 تا 47 سال از شب گذشته تا ساعت هشت صبح امروز مصدوم شدند.

او در خصوص اقدام های صورت گرفته به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری گفت: واحد آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با همکاری سازمان های دخیل و تشکیل کار گروه اطلاع رسانی با انجام کارهای فرهنگی و پیشگیرانه در فضای مجازی، سامانه شاد آموزش و پرورش، چاپ تراکت و پوستر های آموزشی و استفاده از ظرفیت صدا و سیما توانست تاثیر قابل توجهی در کاهش حوادث و مصدومین داشته باشد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی جنوب غرب خوزستان افزود: جلسه های متعددی با ارگان های امدادی و انتظامی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان برای هماهنگی و تقسیم کار برگزار شد و تمهیدات و پیش بینی های لازم به منظور پاسخ به حوادث احتمالی در نظر گرفته شد.

این مقام مسوول در دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از لحاظ لجستیکی و تجهیزات مورد نیاز درمانی همه نیاز های اورژانس 115 برای چهارشنبه آخر سال تامین شد، بیان کرد: به رسم هر سال و با توجه به حساسیت های موضوع علاوه بر تامین و دارو و تجهیزات آمبولانس های فوریت های پزشکی، تیم مدیریتی اورژانس پیش بیمارستانی با حضور میدانی از تیم های امدادی مستقر در نقاط پر تردد و بیمارستان های سطح شهر بازدید به عمل آورد. همچنین دستور تخلیه و تعیین تکلیف بیماران از بخش اورژانس بیمارستان به منظور  آمادگی پذیریش مصدومان احتمالی صادر شد.

نقیبی در پایان با اشاره به اینکه تمام 30 پایگاه اورژانس 115 آماده باش کامل و با چراغ های روشن هشدار، جلوی پایگاه ها مستقر بودند، اضافه کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس رزرو به مجموع آمبولانس ها تا پایان آماده باش مستقر و اضافه شدند ضمن اینکه مرکز پایش مراقبت های درمانی MCMC و مرکز هدایت عملیات بحران EOC کلیه حوادث و بیمارستان ها را پایش و فرماندهی کردند که برآیند تلاش های صورت گرفته منجر به چهارشنبه سوری کم حادثه و مصدوم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز