استاندار خوزستان بیان کرد:

سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است/نقش بی بدیلی حمایتی سپاه در حوادث مختلف خوزستان

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۴۱۰۶
سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است/نقش بی بدیلی حمایتی سپاه در حوادث مختلف خوزستان
استاندار خوزستان گفت: بعد از خدا مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است و امام و رهبری به عنوان رکن عالی نظام جایگاه خود را دارند. اما سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز چهارشنبه 27 اسفند ماه جاری در دیداری به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان و جمعی از فرماندهان مستقر که در محل فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: در طول دهه های گذشته مجموعه نظام، همه دولت ها، استانداران و ارکان نظام در خوزستان کار و تلاش کرده اند.

او گفت: خوزستان هشت سال خط مقدم جنگ بود که آسیب های قابل توجهی به زیرساخت های آن وارد شد و در طول سال های اخیر هم تشدید تحریم ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و توانمندی های استان تاثیر زیادی بر خوزستان گذاشت.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان دچار برخی عقب ماندگی ها در زیرساخت هاست و در معرض بروز بحران هایی همچون سیل و روان آب ها بوده که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب در کاهش مشکلات و نارسایی کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: خوزستان روحانیون و علمای با ریشه ای دارد. من با حضرت آیت الله جزایری دیدار و با آیت الله کعبی گفت و گوی تلفنی داشتم که هر دو از علمای بزرگوار و ریشه دار استان هستند.

سلیمانی دشتکی با قدردانی از خدمات و جانفشانی های سپاه در صیانت از نظام و کشور اضافه کرد: بعد از خدا مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است و امام و رهبری به عنوان رکن عالی نظام جایگاه خود را دارند. اما سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها هم در دفاع مقدس و هم در صحنه های مختلف انقلاب نقش بی بدیلی داشته و ما موظفیم همراه و در خدمت شما باشیم.

او ادامه داد: سپاه در خوزستان در حوادث و برهه های گوناگون کمک بی نظیری انجام داده از جمله در اجرای پروژه های محرومیت زدایی و همچنین در جریان سیل ۹۸ و کمک به سیل زدگان و مشارکت در پیشگیری از خسارت های بیشتر، که در خاطر ما خواهد بود که به نوبه خود از این نهاد انقلابی سپاسگذاری می نمایم.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در طول پاندمی کرونا نیز سپاه در کنار ما بود و در کمک های مومنانه و اجرای طرح شهید سلیمانی نقش محوری و موثری ایفا کرد.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در دل مردم قرار دارند و این مساله در نتیجه حل مشکلات در دل مردم از سوی سپاه بوده است که یک کار فرهنگی بسیار ارزشمندی به شمار می رود و هر جا نیاز به همکاری و هماهنگی هست، ما در خدمت و در کنار سپاه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز