سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

امیدوارم فردا به هواداران عیدی خوبی بدهیم/ریکانی در خدمت تیم است

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۴۱۱۹
امیدوارم فردا به هواداران عیدی خوبی بدهیم/ریکانی در خدمت تیم است
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا مسابقه سختی در پیش داریم اما سعی می‌کنیم با تمرکز و هدف رقابت بکنیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید اکبر پور موسوی امشب با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو ضمن ابراز  امیدواری از اینکه فردا بازیکنانش با برد مقابل شهر خودرو به هواداران عیدی بدهند، اظهار کرد: پیشاپیش سال نو را به تمام مردم خوب آبادان و آن دسته از افرادی که همیشه در کنار ما بودند تا به اینجا برسیم تبریک عرض می کنم.

او گفت: سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا ویروس، سال بسیار سختی برای مردم کل جهان بود. امیدوارم در سال جدید این بیماری منحوس ریشه‌کن شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: فردا مسابقه سختی در پیش داریم اما سعی می‌کنیم با تمرکز و هدف رقابت بکنیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

پور موسوی در خصوص جدایی احتمالی طالب ریکانی و چند بازیکن از این تیم بیان کرد: خوشبختانه با بچه ها صحبت کردیم و شرایط را برای آنها بازگو کرده ایم و گفتیم که با توجه به احساسی که آنها نسبت به آبادان و مردم آبادان دادند، تحمل کنند تا مشکلات برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: ریکانی در اختیار تیم است و امیدواریم که همه با هم تا آخر فصل بتوانیم نتایج خوبی برای صنعت نفت بگیریم.

پورموسوی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکن ها آماده رقابت هستند.

لازم به ذکر است که از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه دو تیم صنعت نفت و شهر خودرو در آخرین دیدار خود در سال 1399 از ساعت 16:30 درورزشگاه تختی آبادان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز