فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف ۳ انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۳۵ میلیارد در "هندیجان"

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۴۳۸۶
کشف ۳ انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۳۵ میلیارد در هندیجان
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف سه انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق به ارزش 135 میلیارد ریال در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان هندیجان با اقدام های اطلاعاتی از نگهداری کالای قاچاق در سه انبار بزرگ مطلع شدند.

او گفت: ماموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری عوامل انتظامی هندیجان محل دقیق دپوی کالای قاچاق را در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، بازرسی از انبارها را در دستور کار قرار دادند.

رییس پلیس خوزستان افزود: در بازرسی از انبارهای مذکور تعداد 674 دستگاه تلویزیون، 24 دستگاه کولر دو تیکه، 256 دستگاه آبمیوه گیری، 329 دستگاه یخچال فریزر سایدبای ساید، 220 دستگاه جاروبرقی، 123 دستگاه ماشین لباسشویی و تعداد هشت دستگاه پنل کولر که در مجموع یک هزار و 634 لوازم خانگی فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف شد.

صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 135 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه با دستور مرجع قضایی انبارهای مذکور پلمب شدند، اضافه کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، با تمام توان با این پدید شوم قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز