پرسپولیس ۲ - ۱ نفت مسجدسلیمان؛

نفتی های مسجدسلیمان سال ۹۹ را با شکست به پایان رساندند

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۴۵۴۴
نفتی های مسجدسلیمان سال ۹۹ را با شکست به پایان رساندند
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز 28 اسفند ماه جاری مهمان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع میزبان به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از هفده دیدار قبلی خود چهار برد، هشت تساوی، پنج باخت و 20 امتیاز کسب کرده بود در سومین حضور داریوش یزدی به عنوان سرمربی به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رو در روی تیم اول جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 30 بدون گل در جریان بود تا اینکه ارسال سعید آقایی در دقیقه 32 را مهدی ترابی با هد سر وارد دروازه نفتی ها کرد و در اولین حضورش مجددش به پرسپولیس گلزنی کرد. در ادامه تا پایان 45 دقیقه گل دیگری به ثمر نرسید و پرسپولیس با گل ترابی برنده به رختکن رفت.

نفتی های مسجدسلیمان اما نیمه دوم را هجومی تر آغاز کردند و در همان دقایق اول گل خورده را جبران کردند. در این راستا در دقیقه 53 روی کرنر ارسالی توپ به میثم تهیدست رسید و این بازیکن توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و پرسپولیسی ها که نمی خواستند در خانه امتیازی به حریف بدهند در دقیقه 68 پاس شهریار مغانلو به وحید امیری، او را صاحب توپ کرد و امیری توانست توپش را وارد دروازه خالی کند تا پرسپولیس در مسابقه ایی دشوار مقابل نفتی های مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک آخرین دیدار سال 1399 را با پیروزی به پایان برساند.

در همین راستا یحیی گل محمدی در این دیدار حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو را برای رقابت با نفتی های مسجدسلیمان انتخاب کرده بود.

همچنین داریوش یزدی در این دیدار ترکیب فرهاد مجد، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، سعید کریمی، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی و مهران امیری را برای رقابت با تیم پرسپولیس ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری با کمک های علی میرزابیگی، سید یعقوب حجتی و محمد عطایی است و محمود رفیعی نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد.

در این دیدار محمد بلبلی(۷)، فرهاد مجد(۸) از نفت مسجد سلیمان و مهدی شیری(۵۱) از پرسپولیس کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 20 امتیاز موقتا در رده 12 و تیم پرسپولیس با 37 امتیاز در رده اول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز