سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

داور با تیم پرسپولیس مهربان بود/از هوادران عذرخواهی می کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۴۵۶۱
داور با تیم پرسپولیس مهربان بود/از هوادران عذرخواهی می کنیم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امروز به نظرم داور با تیم قرمز مهربان بود. نمی‌دانم چرا باید مهربان باشند و چه تفاوتی بین ما و آنها بود.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، داریوش یزدی عصر امروز با حضور در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس با بیان اینکه ما رقابت پایان سال را واگذار کردیم که ناراحت کننده است، اظهار کرد: در روزی که ما می توانستیم بازنده نباشیم، شکست خوردیم. ما می دانستیم که مقابل تیم خوبی باید مسابقه بدهیم که از نظر کادر فنی و بازیکنان شرایط خوبی داشتند.

او با بیان اینکه از هواداران خوب مان عذرخواهی می کنیم، گفت: به آنها قول می دهیم که تلاش مان را به کار بگیریم در سال ۱۴۰۰ نمایش بهتری داشته باشیم ما روی اشتباهات فردی و البته اینکه داور با حریف مهربان بود، نتیجه مسابقه را واگذار کردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: امروز به نظرم داور با تیم قرمز مهربان بود. نمی‌دانم چرا باید مهربان باشند و چه تفاوتی بین ما و آنها بود.

یزدی در پایان بیان کرد: سال جدید را به همه مردم عزیز ایران تبریک می گویم و امیدوارم در سال جدید سلامت باشند و ویروس کرونا که بلای تمام دنیا شده رخت ببندد و ایرانی شاد داشته باشیم.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور امروز پنج شنبه 28 اسفند ماه جاری مهمان تیم پرسپولیس بود که در دیداری نزدیک با نتیجه دو بر یک از حریفش در آزادی متحمل شکست شد.

 

نظر شما