صنعت نفت آبادان ۰ - ۰ پدیده شهر خودرو؛

عیدی صنعت نفت و شهر خودرو به یکدیگر در آخرین دیدار سال ۹۹/نفت آبادان همچنان در حسرت برد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۴۵۸۲
عیدی صنعت نفت و شهر خودرو به یکدیگر در آخرین دیدار سال ۹۹/نفت آبادان همچنان در حسرت برد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم پدیده شهر خودرو مشهد بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.23

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور و در آخرین دیدار سال 99، امروز 28 اسفند ماه جاری میزبان تیم پدیده شهر خودرو مشهد بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها بیندو تیم به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که ازهفده دیدار قبلی خود 6 برد، 6 تساوی، پنج باخت و 24 امتیاز کسب کرده بود، در آخرین دیدار از سال 99 به دنبال یک پیروزی حساس خانگی رو درروی پدیده شهر خودرو قرار گرفت.

هر دو تیم در نیمه اول موقعیت هایی را خلق کردند اما این دیدار در 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار تیم صنعت نفت آبادان موقعیت های فراوانی را ساخته و پرداخته کردند که با پرس شدید تیم شهر خودرو مواجه شدند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها برای دو تیم به پایان رسید.

به این ترتیب صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار سال 1399 پس از حدود 6 هفته همچنان در حسرت برد ماند و با تقسیم امتیاز ها در خانه این سال کرونایی را به پایان رساند.

از موارد قابل توجه این دیدار می توان به مصدومیت مکرر بازیکنان تیم شهر خودرو و توقف چند باره مسابقه اشاره کرد تا داور پنج دقیقه وقت اضافه نیمه دوم را اعلام کند.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده(90 مهدی حنفی)، حسن بیت سعید(90 محمدرضا غبیشاوی)، حکیم نصاری(74 رحیم زهیوی)، رضا خالقی‌فر، طالب ریکانی، حسین ساکی، امید خالدی و عبدالله ناصری(57 مهدی زبیدی) را برای رقابت با تیم شهر خودرو انتخاب کرده بود.

همچنین مهدی رحمتی در این دیدار ترکیب میلاد اسفینی فراهانی، محمد عرفان، معصومی احمد الجبوری(65 امیرحسن جعفری)، حسین مهربان(65 ابوذر صفرزاده)، مهرداد بایرامی، حسام پور هاشم، رضا یزدان دوست، محمد رضا فلاحیان(86 امیرحسین نعمتی)، یوسف وکیا، احسان حسینی و صادق صادقی بابا احمدی(79 رحمان جعفری) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده یاسر همرنگ با کمک های فرهاد مروجی، سید محمد هاشمی نسب و مرتضی هوشیار بود و یداله جهانبازی نیز به عنوان ناظر دیدار حاضر بود.

در این دیدار عبدالله ناصر(41) و امید خالدی(82) از صنعت نفت آبادان و مهرداد بایرامی(58)، میلاد فرهانی(87) و یوسف وکیا(92) از شهر خودرو مشهد کارت زرد داور را دریافت کرد. همچنین کاظم فرهانی در دقیقه 93 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 25 امتیاز موقتا در رده هفتم و پدیده شهر خودرو  با 23 امتیاز موقتا در رده یازدهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز