جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

دستگیری سارقان سردخانه ماهی در کمتر از ۱۲ساعت

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۵۷۸۷
دستگیری سارقان سردخانه ماهی در کمتر از ۱۲ساعت
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: سارقان یک باب سردخانه ماهی در کمتر از 12ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ عزیزالله دارایی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته یکی از شهروندان عزیز آبادانی با حالتی سراسیمه به کلانتری 18 ذوالفقاری این شهرستان مراجعه و بیان کرد وسایل سردخانه ماهی او توسط افراد ناشناس سرقت شده است.

او گفت: بلافاصله ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری پس از تشکیل پرونده مقدماتی، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین رییس پلیس آبادان افزود: خوشبختانه چهار سارق شناسایی شده در کمتر از 12 ساعت با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

دارایی بیان کرد: از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی شامل: چهار دستگاه فن خنک کننده، دو دستگاه کولر گازی، یک دستگاه سیلندر گاز، یک عدد تانکر بزرگ آب، دو شاخه تیرآهن 9 متری، چندین جعبه مخصوص ماهی کشف و همچنین یک دستگاه خودرو وانت به کار رفته در سرقت متعلق به سارقان، توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان در پایان با بیان اینکه سارقان  دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی در بازجویی با پلیس به هفت فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند، اضافه کرد: پرونده قضایی علیه سارقان تشکیل و به همراه فرد مالباخته که از دستگیری سارقان و کشف اموالش در کمترین زمان بسیار خوشحال شده بود، به دادسرا معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز