پالایش نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان؛

آغاز هنرنمایی بلندقامتان جنوب در یک چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۶۳۹۹
آغاز هنرنمایی بلندقامتان جنوب در یک چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور
تیم پالایش نفت آبادان در اولین رقابت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور ساعت 15 امروز با تیم ذوب آهن اصفهان به رقابت می پردازد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از روز گذشته وارد مرحله حساس یک چهارم نهایی شد و تیم های مهرام تهران - جوانان 2020 آمل و شهرداری گرگان و صنعت مس رفسنجان به مسابقه پرداختند و تیم های مهرام و شهرداری گرگان با پیروزی از میدان بیرون آمدند.

در همین راستا امروز جمعه 6 فرودین ماه جاری تیم بسکتبال آقایان پالایش نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان به دیدار یکدیگر خواهند رفت و تیمی که از سه مسابقه زودتر به دو پیروزی دست یابد، راهی مرحله نیمه نهایی می شود.

تیم هماد سامری در این فصل با آسیب دیدگی های پی در پی مواجه شده بود و در مقاطعی از رقابت‌ها مشکلاتی برای قهرمان فصل گذشته لیگ به وجود آمد. اما این تیم با تمام نفرات خود و آمادگی مناسب در حالی امروز رو دروی تیم قدرتمند و با انگیزه ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد که برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی باید از سه مسابقه، دو برد را کسب کند.

سرمربی طلایی پوشان در این خصوص اعتقاد دارد که بازیکنانش رقابت سختی را در پیش رو دارند و باید با هوش بالا و تمرکز کافی این رقابت را مدیریت کنند.

این دیدار قرار است از ساعت 15 در سالن بسکتبال مجموعه آزادی تهران برگزار شود و پالایش نفت آبادان امسال به خاطر وضعیت شیوع بیماری کرونا نتوانست میزبان رقابت‌ها شود و از تشویق تماشاگران پرشور خود دراین فصل محروم بود، هوادارنی که همواره انگیزه مضتعفی به تیم تزریق می کردند.

قطعاً قهرمانان جنوبی بسکتبال کشور با انگیزه بالا و هدفی مهم امروز پای در کارزار رقابت با رقیب اصفهانی خود خواهند گذاشت.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان امسال در گروه(الف) رقابت ها توانست با 24 امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد و به پلی آف راه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز