پالایش نفت آبادان ۶۸ - ۵۹ ذوب آهن اصفهان؛

یک گام تا نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/پالایش نفتی ها اولین شکست را به ذوب آهن تحمیل کردند

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۶۵۷۱
یک گام تا نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/پالایش نفتی ها اولین شکست را به ذوب آهن تحمیل کردند
تیم پالایش نفت آبادان امروز در اولین دیدار از مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور امروز تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دیدار اول از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور عصر امروز جمعه 6 فرودین ماه جاری بین دو تیم پالایش نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در این دیدار طلایی پوشان آبادانی توانستند حریف خود را با نتیجه 68 بر 59 شکست دهند.

با این نتیجه تیم پالایش نفت آبادان اگر در دیدار دوم خود با تیم ذوب‌آهن به پیروزی برسد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب خواهد کرد.

شاگردان هماد سامری در این دیدار با ارایه یک بازی بی نقص و دلچسب و تمرکز بالا در فاز حمله و دفاع و استفاده از فرصت های خوب گلزنی، توانستند این نتیجه را کسب کنند.

همچنین بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان با هوشیاری بالایی که از خود نشان دادند، بازیکنان اصلی و کلیدی تیم ذوب‌آهن را از جریان مسابقه خارج کردند.

بلند قامتان پالایش نفت در کوارتر اول با نتیجه 24 - 12 به پیروزی رسیدند. آنها کوارتر سوم و چهارم را با نتایج 13 - 12 و 22 - 14 واگذار کردند و در کوارتر چهارم 18 بر 12 به پیروزی رسیدند، تا در نهایت در دیداری که شروع و پایانی عالی داشتند، با نتیجه 68 بر 59 رقیب قدرتمند خود را شکست دهند.

لازم به ذکر است که نفتی ها در دیدار دوم خود از این مرحله روز یکشنبه هفته ی آینده مجدد با ذوب آهن دیدار خواهند کرد. هر تیم که عدد پیروزی هایشبه دو برسد، راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز