سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

از ریتم همیشگی دور بودیم/ذوب آهن حریف سرسختی است/داوران بدیهیات بسکتبال را در زمین پیاده کنند

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۷۳۵۰
از ریتم همیشگی دور بودیم/ذوب آهن حریف سرسختی است/داوران بدیهیات بسکتبال را در زمین پیاده کنند
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنان در برخی از وقت های مسابقه تمرکز لازم را نداشتند. در لحظاتی هم که از حریف جلو بودیم نوع و ریتم رقابت تیم آن چیزی نبود که مورد توقع من باشد.

حماد سامری عصر امروز یکشنبه هشتم فرودین ماه جاری پس از شکست تیمش در دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم ذوب آهن اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان، اظهار کرد: بازیکنان در برخی از وقت های مسابقه تمرکز لازم را نداشتند. در لحظاتی هم که از حریف جلو بودیم نوع و ریتم  رقابت تیم آن چیزی نبود که مورد توقع من باشد. هر چند می‌دانستیم که ذوب آهن حریف سرسختی است و به این راحتی پا پس نمی کشد و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با پیروزی در این دیدار تکلیف نتیجه نهایی را به دیدار سوم بکشاند.

او با بیان اینکه انتظار کشیده شدن رقابت بین ما و ذوب آهن به دیدار سوم را داشتیم، گفت: به هر حال ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکنان خارجی تاثیرگذاری دارد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که بازیکنان پالایش نفت در کوارتر چهارم خطاهای زیادی مرتکب شدند، افزود: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. اما باید بدانیم که هر خطایی که گرفته شد مربوط به رقابت رو در روی دو تیم بود و بیشتر صحنه ها در حالت  پنجاه-پنجاه بود. اقدام هایی هم که ما انجام دادیم و خطا گرفته شد مشابه آن از تیم ذوب‌آهن سر زد.

سامری اضافه کرد: من تعجب می کنم از اینکه وقتی ضربه های پنالتی نصیب تیم ما می‌شد در پرتاب اول که اصلا ریباند وجود ندارد، شاهد فریاد زدن های بی مورد برای برهم زدن تمرکز  بازیکن ما از سوی حریف بودیم. اصلاً قانونی نیست که کادر فنی بخواهد برای آن فریاد بزند. این از بدیهیات بسکتبال است. ما توقع داشتیم داوران به این امر بدیهی رسیدگی کنند اما متاسفانه نه تنها  رسیدگی نشد به کسانی که جو این چنینی به وجود آوردن هم تذکر داده نشد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص مسابقه سوم بیان کرد: ما دیدار اول را هم که پیروز شدیم  گفته بودم که نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. الان هم برای مسابقه سوم می گویم که به هر حال هر تیمی که تمام توان خود را بگذارد و تمرکز بالایی از خود نشان بدهد، می‌تواند در آن دیدار موفق شود.

سامری در پایان اضافه کرد: قطعاً با تمرکز بالا و ریکاوری که در این مدت زمان کم باقیمانده داریم، در دیدار سوم حاضر خواهیم شد و به دنبال کسب نتیجه هستیم.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی که دو حذفی است، دیدار روز پنج شنبه پنجم فروردین را مقابل تیم ذوب اهن با نتیجه 68 بر 59 به برتری رسید اما امروز با نتیجه 77 بر 70 از این تیم متحمل شکست شد تا نتیجه تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی در دیدار سوم که قرار است فردا دوشنبه نهم فرودین ماه برگزار خواهد شد، مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز