سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

حذف ذوب آهن کار راحتی نبود/تماشاگران آبادانی بهترین انگیزه ی ما هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۷۹۰۸
حذف ذوب آهن کار راحتی نبود/تماشاگران آبادانی بهترین انگیزه ی ما هستند
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: نبود تماشاگران و عدم حضور آنها در سالن خیلی کار ما را سخت کرد و در نتیجه گیری تیم هم تاثیر گذار بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هماد سامری دقایقی قبل پس از پیروزی تیمش دردیدار سوم از مرحله یک چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در مقابل تیم ذوب آهن و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها، اظهار کرد: پیش بینی می کردیم که رقابت سختی در پیش رو داشته باشیم. ذوب آهن از تیم‌های خوب لیگ برتر است که بازیکنان خوب خارجی را در این فصل جذب کرده بود. ما سعی کردیم که در دیدار امروز(سوم) با تمرکز و هوشیاری بالای بازیکنان خود کار را جلو ببریم تا حریف را شکست دهیم.

او گفت: شما شاهد بودید که نیمه اول توانستیم با بهره گیری از موقعیت های پیش آمده کنترل مسابقه را در دست بگیریم و در ادامه رقابت مدیریت زمان را نیز از آن خود کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: خوشحالم که این نتیجه کسب شد و توانستیم به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

سامری در خصوص رقیب نیمه نهایی پالایش نفت آبادان بیان کرد: برای تیم مهرام و بازیکنان این تیم احترام زیادی قایل هستم و باید بگویم که ما توانسته ایم در  سال های گذشته چه با بازیکن خارجی و چه بدون بازیکن خارجی به نیمه نهایی رقابت ها برسیم و از این لحظه به بعد هم سعی می کنیم که بهترین رقابت ها را تا پایان فصل از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر ورزش و عدم حضور تماشاگران پرشور آبادانی، تصریح کرد: قبلا هم عرض کرده بودم که بهترین سرمایه و انگیزه ما هواداران هستند. مردم خوب و فهیم آبادان حتی در شکست ها ما را تنها نگذاشتند. پس از شکست در دیدار قبلی چه در سطح شهر و بیشتر در فضای مجازی فقط پیام های محبت آمیز و انگیزشی برای ما ارسال کردند و تیم را حمایت کردند تا  امروز و دی این دیدار حساس بازیکنان با انگیزه مضاعف به رقابت بپردازند. امسال سال عجیبی برای ما بود. نبود تماشاگران و عدم حضور آنها در سالن خیلی کار ما را سخت کرد و در نتیجه گیری تیم هم تاثیر گذار بود.

سامری در پایان تاکید کرد: به تمام بازیکن‌های خسته نباشید می گویم. آنها واقعا از جان مایه گذاشتند تا این تیم مجددا سر بلند کند و به نیمه نهایی برسد.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان امروز در سومین دیدارش با ذوب آهن از مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 68 بر 60 به پیروزی رسید و با احتساب پیروزی در اولین دیدار و نتیجه نهاییدو بر یک به نیمه نهایی صعود کرد و حریف تیم مهرام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز