توسط مرکز بهداشت آبادان انجام شد:

امحاء بیش از ۱۳۲ تن موادغذایی غیر قابل مصرف

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۸۳۳۴
امحاء بیش از ۱۳۲ تن موادغذایی غیر قابل مصرف
سرپرست مرکز بهداشت آبادان از امحاء بیش از ۱۳۲ تن موادغذایی غیر قابل مصرف در سال گذشته توسط بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، نجمه سیدآقامیری امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت آبادان در بازرسی‌های خود طی سال گذشته با حضور و نظارت فعال بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه با عنایت به تعطیلی‌های مکرر اصناف مختلف و همکاری مردمی با استفاده از سامانه ۱۹۰ و نهایتا با اجرای طرح شهید سلیمانی، با بازرسی از انبارهای بزرگ نگهداری از اجناس تاریخ مصرف گذشته در مناطق حاشیه شهر به همراه نیروهای پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، موفق به کشف ۱۳۲ هزار کیلوگرم انواع موادغذایی فاقد تاریخ مصرف معتبر شدند.

او گفت: پس از هماهنگی توسط نمایند حقوقی دانشکده و اخذ مجوزهای لازم، با رعایت ضوابط قانونی مواد مکشوفه معدوم شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان افزود: مواد غذایی معدوم شده به طور عمده شامل انواع نوشیدنی‌ها، شیر پاکتی، مواد پروتئینی بسته بندی و سایر اقلام غذایی بودند.

سید آقامیری بیان کرد: سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایت ها و پیشنهادها شهروندان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و موارد مطرح‌ شده در این سامانه ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز