معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تاکید کرد:

محدودیت‌ها کرونایی خوزستان به قوت خود باقی است/روز طبیعت برگزار نخواهد شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۸۳۳۶
محدودیت‌ها کرونایی خوزستان به قوت خود باقی است/روز طبیعت برگزار نخواهد شد
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های شهرهای قرمز و نارنجی براساس مصوبه های ستاد ملی و ستاد استانی کرونا همچنان پا برجا است و امسال روز طبیعت و 13 به در برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌الله حیاتی امروز چهارشنبه یازدهم فرودین ماه در حاشیه قرارگاه نظارت و عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید و توصیه به هم استانی ها مبنی بر در خانه ماندن اظهار کرد: تمام پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و محل‌های تجمع طی دو روز آینده مسدود خواهند شد و نیروی انتظامی ورودی و خروجی تمام شهرهای قرمز و نارنجی را به شدت کنترل خواهد کرد.

او با تاکید بر محدودیت حضور یک سوم کارکنان اداره های دولتی در شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: محدودیت فعالیت کسب و کار و صنوف به قوت خود باقی است و لازم است مردم در این روزها با کادر درمان همراهی کنند تا با اجرای دستورالعمل ها بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: فعالیت اداره ها از روز شنبه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پا برجا است.

حیاتی در پایان اضافه کرد: تمام محدودیت‌های شهرهای قرمز و نارنجی بر اساس مصوبه های ستاد ملی و ستاد استانی کرونا همچنان پا برجا است و امسال روز طبیعت(13 به در) برگزار نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز