سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

هرگونه تجمع در روز طبیعت ممنوع اعلام می شود / اعمال قانون خودروهای شخصی در روز ۱۳ به در

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵۰
هرگونه تجمع در روز طبیعت ممنوع اعلام می شود / اعمال قانون خودروهای شخصی در روز ۱۳ به در
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا هر گونه دورهمی و تجمع در پارک ها و فضای سبز موجود در سطح شهرستان شادگان در روز طبیعت(۱۳ بدر) ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن درخواست از شهروندان به منظور پرهیز از هر نوع تجمع در فضای سبز و پارک‌ها اظهار کرد: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی در شهرستان شادگان و بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین به منظور کنترل روند شیوع این بیماری، در روز سیزدهم فروردین روز طبیعت، دورهمی و تجمع در تمامی در پارک‌ها و فضای سبز این شهرستان  ممنوع است.

او گفت: شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و رسانه‌ها هم چون سال گذشته برنامه‌ریزی و اقدام های لازم را در خصوص آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم و همچنین برخورد با متخلفان در این زمینه را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: از شهروندان فهیم شادگان می‌خواهیم تا همچون سال گذشته ضمن توجه به خطرهای ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مراجعه به پارک‌ها در روز طبیعت اجتناب نموده و این روز را در کنار خانواده در منازل خود سپری کنند.

نماینده عالی دولت در شادگان تردد تمامی خودروها به غیر از خودروهای عمومی، خدمات رسانی، امدادی و انتظامی را در روز ۱۳ فروردین در سطح شهرستان ممنوع اعلام و بیان کرد: هیچ خودرویی در روز طبیعت نباید در سطح شهر تردد کند و در صورت مشاهده، خودرو توسط پلیس راهور اعمال قانون، جریمه و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

صبری پور ادامه داد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی‌توجه باشند ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آن‌ها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می شود.

او تاکید کرد: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان شادگان ورودی به تالاب بین المللی شادگان مسدود می شود.

صبری پور در پایان از شهروندان شادگانی درخواست کرد روز طبعیت را در خانه‌هایشان بمانند و از حضور در اماکن عمومی پرهیز و شیوه‌نامه‌های بهداشتی که سلامت آنها و جامعه را تضمین می‌کند، رعایت کنند.

 

نظر شما