آلومینیوم اراک ۰ - ۰ فولاد خوزستان؛

تساوی فولاد و آلومینیوم در اراک/آغاز لیگ برتر ۱۴۰۰ بدون گل

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۸۶۰۴
تساوی فولاد و آلومینیوم در اراک/آغاز لیگ برتر ۱۴۰۰ بدون گل
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز 12 فرودین ماه جاری مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان از هفده دیدار قبلی خود 6 برد، هشت تساوی، سه باخت و یک دیدار عقب افتاده از هفته هجدهم(گل گهر سیرجان) 26 امتیاز کسب کرده بود و برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول به دنبال کسب هفتمین برد این فصل بود.

این دیدار در پایان 90 دقیقه برای هر دو تیم بدون گل به پایان رسید و مهاجمین نتوانستند از موقعیت های ایجاد شده بهره کافی را ببرند و در نهایت اولین مسابقه خود را در سال 1400 با تقسیم امتیاز ها به پایان رساندند.

البته تیم فولاد خوزستان امروز با احتیاط فوتبال بازی کرد چرا که این تیم خود را برای حضور در رقابت های پلی آف قهرمانان آسیا آماده می کند که قرار است 21 فرودین ماه جاری مقابل العین امارات در عربستان سعودی برگزار شود.

فولاد مردان هر چند در دیدار خارج از خانه نتوانستند با برد سال را آغاز کنند و سه امتیاز کامل را با خود به اهواز بیاورند، اما کسب حداقل امتیاز در خانه تیمی که لیگ بیستم را تا اینجای کار با نتایج خوب سپری کرده، بسیار با اهمیت بود.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی(55 مجتبی نجاریان)، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک(72 سید محمد میری)، محمدزبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی(72 ساسان انصاری)، آیاندا پاتوسی(90 صابر حردانی) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با اراکی ها انتخاب کرده بود.

همچنین علیرضا منصوریان در این دیدار ترکیب حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات(84 محمد ایرانپوریان)، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی(74 معین عباسیان)، امید سینگ(80  مرتضی آقاخان) و حامد پاکدل(84 سعید باقرپسند) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار را سید وحید کاظمی با کمک های دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و حسین زمانی انجام دادند و نظارت بر این دیدار بر عهده حسین نجاتی بود.

در این دیدار اسماعیل شریفات(4) از آلومینیوم و صالح حردانی(52)، محمد آبشک(69) و عارف آقاسی(74) از فولاد خوزستان کارت زرد داور را دریافت کرد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با احتساب یک دیدار عقب افتاده و 27 امتیاز موقتا در رده چهارم و تیم آلومینیوم اراک با 27 امتیاز موقتا در رده پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز