نفت مسجدسلیمان ۰ - ۲ نساجی مازندران؛

شکست خانگی نفتی های مسجدسلیمان در اولین دیدار ۱۴۰۰/صعود یک پله ایی نساجی در جدول رقابت ها

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۹۴۱۲
شکست خانگی نفتی های مسجدسلیمان در اولین دیدار ۱۴۰۰/صعود یک پله ایی نساجی در جدول رقابت ها
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع مهمان شمالی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز 14 فروردین ماه جاری میزبان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع مهمانش به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از هجده دیدار قبلی خود چهار برد، هشت تساوی، 6 باخت و 20 امتیاز کسب کرده بود و در اولین دیدار سال 1400 به دنبال یک پیروزی خانگی بود.

هر دو تیم در نیمه اول صاحب موقعیت هایی شدند که البته منجر به گل نشد و با تساوی صفر -صفر به رختکن رفتند.

هنوز 10 دقیقه از نیمه دوم این دیدار آغاز نشده بود که علی آل کثیر که در نیم فصل از صنعت نفت آبادان به نساجی پیوسته بود، در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس به موقع به حسین زا مهران، این بازیکن در دقیقه 55 اولین گل دیدار را به ثمر رساند و نساجی را یک بر صفر پیش انداخت.

در ادامه باز هم مازندرانی ها به گل رسیدند، در این صحنه که مازندرانی ها یک ضد حمله را طراحی کردند اینبار زامهران پا به توپ در محوطه جریمه رضا دهقانی را را صاحب یک موقعیت کرد و این بازیکن در دقیقه 85 توانست دومین گل نساجی را به ثمر برساند تا دو بر صفر از مهمان نفتی خود پیش افتد و در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

به این ترتیب نفتی ها که سال 99 را با شکست روبروی تیم پرسپولیس در آزادی به پایان رساندند، اینبار در خانه رو در روی حریف شمالی خود، سال 1400 را با شکست آغاز کردند.

در همین راستا داریوش یزدی در این دیدار احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج پور(59 فردین رابط)، سجاد جعفری، نوروزی فرد، مهدی احمدی، عباس عسکری، محمد محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی(70 میر هانی میر جوان) را برای رقابت با مازندرانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین ساکت الهامی در این دیدار ترکیب سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید غلامعلی‌بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری(90 شاهین ثاقبی)، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران، کریم اسلامی(78 رضا دهقانی) و علی آل‌کثیر را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد رضا اکبریان با کمک های مهدی سیفی، علی رعیت و شبیر بهروزی بود و محمود رفیعی به عنوان ناظر دیدار حاظر بود.

در این دیدار مجتبی مقتدایی(76) و نیما انتظاری(80) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 20 امتیاز موقتا در رده 12 و تیم نساجی مازندران با 16 امتیاز و یک پله صعود در رده 14 لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز