سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد:

دست تک تک بازیکنانم را می بوسم/می دانستم تیم نفت مسابقه را با احتیاط شروع می کند

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۹۴۶۳
دست تک تک بازیکنانم را می بوسم/می دانستم تیم نفت مسابقه را با احتیاط شروع می کند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ی دانستیم شرایط حریف به شکلی است که در دو گانگی بردن یا مساوی کردن قرار دارد این برداشت خودم بود و می دانستم مسابقه را با احتیاط شروع می کنند همانگونه که حدس می‌زدم رقابت را با احتیاط شروع کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، ساکت الهامی در نشست خبری پس از برد تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه امیدوارم بیماری خانمانسوز کرونا هر چه سریع تر از کشور ما و کل جهان رخت بربندد اظهار کرد: رقابت بسیار سخت و پرفشاری برای هر دو تیم بود که با توجه به حایز اهمیت بودن سه امتیاز آن تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته بودیم که این برد مهم تر از سه امتیاز در جدول بود.

او گفت: خوشحالم بازیکنان آنچه را که انتظار داشتم، انجام دادند و توانستیم سه امتیاز با ارزش را به هواداران مان هدیه کنیم و سختی های اول فصل را برایشان جبران کنیم.

سرمربی نساجی مازندران افزودد: در این برد بیش ‌ترین نقش را بازیکنان داشتند و بیش ترین زحمت را کشیدند که دست تک تک آنها را می بوسم و باید به احترام آنها ایستاد و به شرف‌شان درود فرستاد. بعد از بازیکنان بیش‌ترین نقش را هواداران ما داشتند و دعای آنها بدرقه راه ما بود.

الهامی در توضیح آنالیز تیمش از نفت مسجد سلیمان، بیان کرد: نفت مسجد سلیمان جزو تیم‌هایی که در شهر خود یک میزبان واقعی است. تیمی که سه گل به سپاهان می‌زند از پرسپولیس و استقلال امتیاز می‌گیرد و با وجود 10 نفره بودن از تراکتور تا دقیقه 95 جلو است، جزو تیم‌های با هویت برای یک شهر است.

او ادامه داد: نفت برای مسجد سلیمان مانند، صنعت نفت برای آبادان، نساجی برای قائمشهر، تراکتور برای آذربایجان و ملوان برای انزلی است که هویت دارد. می دانستیم شرایط حریف به شکلی است که در دو گانگی بردن یا مساوی کردن قرار دارد این برداشت خودم بود و می دانستم مسابقه را با احتیاط شروع می کنند همانگونه که حدس می‌زدم رقابت را با احتیاط شروع کردند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پایان افزود: شروع کردن سال با برد برای هواداران ما که در کل فصل در سختی بودند التیام بود و توانستیم با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان محبت هواداران را جبران کنیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران با نتیجه دو بر صفر به نفع مازندرانی ها به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز