فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا اعلام کرد:

موردی از کرونای برزیلی در خوزستان گزارش نشده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۱۰۰۱
موردی از کرونای برزیلی در خوزستان گزارش نشده است
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان این که کنترل شدید بر تمام مرزهای زمینی و دریایی خوزستان صورت می‌گیرد گفت: در حال حاضر موردی از کرونای برزیلی در استان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی الله حیاتی امروز سه شنبه در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان اظهار کرد: ۹ شهر استان در وضعیت قرمز کرونا، ۹ شهر در وضعیت نارنجی کرونا و مابقی شهرها در وضعیت زرد بیماری قرار دارند.

او گفت: از همشهریان تقاضا می‌کنم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را سرلوحه امور خود قرار دهند و استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماع ها را جدی تلقی کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به وضعیت ساعت های اداری در استان افزود: ساعت اداری تا آغاز ماه  مبارک رمضان به صورت فعلی(از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰) است و در ماه مبارک رمضان با توجه به نظر ستاد ملی کرونا راجع به تغییر آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

حیاتی با اشاره به این که همه مرزهای زمینی و دریایی استان به منظور مقابله با کرونا تحت کنترل شدید قراردارند، بیان کرد: در بندر امام خمینی(ره) نیز این کنترل ها به جد صورت می‌گیرد  و در حال حاضر موردی از کرونای برزیلی در استان مشاهده نشده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان در پایان با اشاره به برگزاری اجتماع ها در استان تاکید کرد: هر گونه اجتماع در استان در شرایط کنونی بر خلاف پروتکل‌های بهداشتی است و  تذکرهای لازم به کسانی که توجه لازم را در این زمینه نداشتند، داده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز