حریفان مرحله یک هشتم جام حذفی صنعت نفت و فولاد مشخص شدند

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۷
حریفان مرحله یک هشتم جام حذفی صنعت نفت و فولاد مشخص شدند
ساعتی قبل قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و تیم های خوزستانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با صعود تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، ساعتی قبل قرعه کشی این مرحله برگزار شد و تیم های خوزستان حریفان خود را شناختند.

تیم فولاد خوزستان که در مرحله یک شانزدهم در تبریز ماشین سازی را با نتیجه سه بر صفر شکست داده  و صعود کرده بود، در مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم دسته یکی قشقایی شیراز برود که در مرحله قبل در ضربه های پنالتی 10 بر 9 تیم اتحاد کامیاران را شکست داده بود، برود. این دیدار در ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز برگزار خواهد شد.

همچنین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز که در مرحله یک شانزدهم توانسته بود تیم دسته سومی داماش تهران را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد، در مرحله یک هشتم در حالی مهمان تیم خیبر خرم آباد خواهد شد که شاگردان عبدالله ویسی در مرحله یک شانزدهم تیم نفت مسجدسلیمان را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شکست داده بودند.

لازم به ذکر است که این رقابت ها طی هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود و برای نمایندگان فوتبال ایران که در آسیا حضور دارند، احتمالا تاریخ دیگری در نظر گرفته خواهد شد.

قرعه دیگر تیم های مرحله یک هشتم جام حذفی به شرح ذیل است:

استقلال - ذوب آهن

شاهین بندرعامری - پرسپولیس

آلومینیوم - تراکتور

 خوشه طلایی - سپاهان

گل گهر - پارس جنوبی جم

نساجی - ملوان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز