معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد:

بهره مندی از توان بانوان و نیروهای درون سازمانی در استانداری و فرمانداری های تابعه خوزستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۱۵۹۴
بهره مندی از توان بانوان و نیروهای درون سازمانی در استانداری و فرمانداری های تابعه خوزستان
معاون سیاسی اجتماعی استانداری: استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند به ویژه بانوان در سطح کارکنان استانداری و فرمانداری های تابعه در مدیریت ها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز ضمن تاکید بر استفاده از توان نیروهای درون سازمانی به ویژه بهره مندی از توان بانوان، اظهار کرد: در راستای خط مشی استاندار خوزستان در به کارگیری نیروهای درون سازمانی در مسوولیت ها، مجموعه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری شناسایی نیروهای توانمند برای استفاده در مناصب مدیریتی را در دستور کار قرار داده است.

او گفت: استفاده از نیروهای درون سازمانی در مناصب و مسوولیت ها موجب افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه در کارکنان شده و تاثیر بسزایی در انجام بهینه امور و جلب رضایت بیشتر مردم و همچنین کارکنان دارد.

نجاتی افزود: در راستای مشارکت بانوان شایسته در مدیریت ها طی روزهای اخیر با موافقت استاندار محترم مسوولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آبادان به یکی از بانوان شاغل فرمانداری سپرده شده و بزودی در سطح یکی دیگر از شهرستان ها یک بانوی دیگر از نیروهای فرمانداری مسوولیت معاونت فرمانداری را به عهده خواهد گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان بیان کرد: در کنار این انتصاب ها در بخش بانوان همچنین با هدف توجه به نیروهای درون سازمانی در معاونت عمرانی فرمانداری آبادان یکی از نیروهای فرمانداری این شهرستان منصوب شده و بزودی فرد دیگری از بدنه وزارت کشور در معاونت فرمانداری یک شهرستان دیگر منصوب خواهد شد.

لازم به ذکر است که با حکم استاندار خوزستان روز گذشته یوسف پایه گذار به عنوان معاون عمرانی و بتول سعیدی زاده به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان منصوب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز