مهرام تهران ۷۰ - ۷۴ پالایش نفت آبادان؛

پالایش نفت دومین شکست را به مهرام تحمیل کرد/۲۳ فرودین دیدار سرنوشت ساز آبادانی ها با تهرانی ها

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۲۸۹۵
پالایش نفت دومین شکست را به مهرام تحمیل کرد/۲۳ فرودین دیدار سرنوشت ساز آبادانی ها با تهرانی ها
تیم پالایش نفت آبادان در دیدار سوم از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، با نتیجه 74 بر 70 مهرام را شکست داد و به دو برد پیاپی دست یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم پالایش نفت آبادان که در دیدار اول مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از مهرام تهران شکست خورده بود، در دیدار دوم به پیروزی رسید(اینجا) و امروز شنبه 21 فرودین ماه نیز در رقابتی درخشان توانست در سومین دیدار به دومین برد پیاپی در مقابل حریف تهرانی دست یابد تا در یک قدمی صعود به فینال قرار گیرد.

شاگردان هماد سامری در رقابتی تماشایی این دیدار را هجومی آغاز کردند. طلایی پوشان در اکثر لحظات این دیدار در فاز دفاعی و حمله توانمند ظاهر شدند و به ندرت اجازه خود نمایی به مهرامی ها دادند.

پالایش نفت در کوارتر اول با نتیجه 23 بر 19 به پیروزی رسید و در رقابتی نزدیک کوارتر دوم را با نتیجه 12 بر 13 واگذار کرد تا در پایان نیمه اول با نتیجه 35 بر 32 به عنوان تیم پیروز به رختکن برود.

پالایش نفتی ها کوارتر سوم را نیز  15 بر 19 به مهرام واگذار کردند. برزیلی ها اما کوارتر چهارم را 24 بر 19 پیروز شدند تا در نهایت نیمه دوم را نیز با نتیجه 39 بر 38 با پیروزی به پایان برسانند و در مجموع نیز با نتیجه 74 بر 70 به دومین پیروزی پیاپی دست یابند و در یک قدمی صعود به فینال بایستند.

دیدار چهارم این دو تیم دوشنبه 23 فروردین برگزار خواهد شد و در چنانچه نفتی ها به پیروزی دست یابند به فینال این دوره از رقابت ها صعود خواهند کرد و حریف شهرداری گرگان خواهند شد.

لازم به ذکر است که در این مرحله تیم ها باید در سه دیدار از پنج دیدار به پیروزی دست یابند. به این ترتیب هر تیمی که زودتر به سه پیروزی دست پیدا کند، به فینال این فصل از رقابت‌ها راه پیدا خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز