فولاد ایران ۴ - ۰ العین امارات؛

بازگشت فولاد به آسیا با توپ پرُ/شب درخشان نکونام و شاگردانش در ریاض

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۳۰۰۵
بازگشت فولاد به آسیا با توپ پرُ/شب درخشان نکونام و شاگردانش در ریاض
تیم فولاد ایران در دیداری درخشان توانست در مرحله پلی آف تیم العین امارات را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 صعود کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان امشب 21 فرودین ماه از ساعت 20:20 دقیقه در دیداری حساس از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان رو در روی تیم العین امارات صف آرایی کرد و توانست این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و به رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

فولادی ها این دیدار را خوب آغاز کردند و تا پایان نیمه اول در اکثر زمان ها توپ و میدان را خوب مدیریت کردندتا اینکه در دقیقه 42 ساسان انصاری در محوطه جریمه توپ را به فرشاد احمدزاده رساند و این بازیکن توپ رسیده را به صالح حردانی پاس داد و این بازیکن توانست با یک بغل پا اولین گل این دیدار را به ثمر برساند تا در پایان نیمه اول شاگردان نکونام با خیالی راحت تر و برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز با رقابت خوب فولادی ها آغاز شد و با فشار بسیار در دقیقه 49 صاحب یک کرنر شدند که سانتر زیبای پاتوسی با تجربه را کاپیتان پریرا با یک ضربه سر به گل دوم تبدیل کرد و فولاد را دو بر صفر از حریف اماراتی پیش انداخت.

این پایان کار نبود و فولادی ها در دقیقه 6 دقیقه بعد از گل دوم فولاد مردان، در دقیقه 55 ساسان انصاری با نفوذ به محوطه جریمه اماراتی ها توپ را به آیاندا پاتوسی رساند و این بازیکن با یک شوت دقیق گل سوم دیدار و فولاد را وارد دروازه العین کرد.

در ادامه و در دقایق آخر باز هم کاپیتان پریرا اینبار در دقیقه 87 با عبور از کاپیتان العین توپ را به ساسان انصاری رساند و در ادامه با نفوذ به محوطه جریمه انصاری توپ را به پریرا پاس داد تا این بازیکن با تجربه دومین گل خود و چهارمین گل دیدار و تیم فولاد را به ثمر برساند.

تیم فولاد خوزستان پس از 6 سال از آخریم حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه چهار بر صفر نماینده امارات را در مرحله پلی آف شکست داد و با این آغاز پر گل برای دیگر رقبای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خط و نشان کشید.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، عارف آقاسی، صالح حردانی(79 مجتبی نجاریان)، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک(66 احمد عبدالله زاده)، محمد زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی(79 صابر حردانی)، فرشاد احمدزاده(79 حسین ابراهیمی)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا(88 محمد میری 88) برای رویارویی با اماراتی ها انتخاب کرده بود.

همچنین خالد عیسی، یحیی نادر، کایو کانیدو(74 عیسی خلفان)، لابا کودجو، بندرالاحبابی، اریک مندز، خالد البلوشی(66 احمد برمان)، مهند سالم، سعید جمعه، تسوکاسا شیوتانی و محمد عباس(66 ناصر الشکیلی) نیز بازیکنان پدرو امانوئل برای رویا رویی با فولاد ایران بودند.

تیم داوری این دیدار را کریشانسا دیلان(سریلانکا) با کمک هماسونگا و دون‌سانجیو(سریلانکا)، عمر مبارک (داور چهارم از عمان)، بشیر خالک(ناظر بازی از لبنان) و محمد الهجار(ناظر داوری از سوریه) بر عهده داشتند.

به این ترتیب تیم فولاد خوزستان با صعود از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در زیرگروه چهارم با تیم های السد، النصر و الوحدات اردن هم گروه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز