رییس ستاد انتخابات خوزستان اعلام کرد:

نام نویسی ۱۱ هزار نفر در انتخابات شورای روستایی خوزستان/پیشبینی تمهیدات لازم بهداشتی در انتخابات ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۴:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۴۰۰۷
نام نویسی ۱۱ هزار نفر در انتخابات شورای روستایی خوزستان/پیشبینی تمهیدات لازم بهداشتی در انتخابات ۱۴۰۰
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: حدود ۱۱ هزار نفر تا روز پایانی ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا در خوزستان نامنویسی کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی با اشاره به آخرین آمار و اطلاعات پیرامون انتخابات شورای شهر و روستا و تیره های عشایری در استان با اشاره به روند افزایشی ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای روستایی در دو هزار و ۳۵۰ روستا خوزستان برگزار خواهد شد.

او همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۸۷ شهر خوزستان، گفت: آمار ثبت نام شدگان نهایی چهار هزار و ۴۵۷ نفر بوده که ۴۱۱ نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان خوزستان، ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نسبت به دوره پنجم ۱۰ درصد افزایش ثبت نام داشته که با ادامه روند نامنویسی شورای روستایی در ساعت‌های پایانی شاهد افزایش نامنویسی‌ها در انتخابات این دوره خواهیم شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی ستاد انتخابات کشور صورت گرفته، افزود: در برگزاری این انتخابات تمهیدهای لازم برای مقابله با کرونا ویروس طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی انجام خواهد شد.

نجاتی بیان کرد: تا ۲۸ خرداد و روز انتخابات، زمان قابل توجهی مانده است اما تمام راهکارها و الزام های مقابله با کرونا در شعب انتخابات پیش بینی شده است. از جمله این راهکارها افزایش تعداد شعب برای جلوگیری از تراکم جمعیت، به ویژه شعبی که در انتخابات‌های گذشته مراجعه کنندگان بالایی داشتند.

مقام عالی ستاد انتخابات استان خوزستان ضدعفونی تمام شعب با هماهنگی بهداشت، الزام برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حذف اثر انگشت و اینکه هر صندوق نمی‌تواند بیش از یک هزار رای کسب کند را از دیگر اقدام ها در این زمینه برشمرد.

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان در پایان اضافه کرد: مردم کشور و به ویژه خوزستان در همه دوره‌های انتخابات خوش درخشیدند، امسال نیز دو انتخابات در پیش داریم؛ انتخابات ریاست جمهوری که جنبه ملی دارد و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که جنبه محلی داشته و سرنوشت روستاها و شهرها در راستای خدماتی و عمرانی به آن ربط دارد. اطمینان داریم با توجه به افزایش ثبت نامی‌های داوطلبان، مردم خوزستان این بار هم مشارکت بیشتری داشته و انتخاباتی پرشور، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری را شاهد خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز