دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان خبر داد:

دستگیری عاملان تیر اندازی منطقه بیبیان مسجدسلیمان

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۴۵۳۰
دستگیری عاملان تیر اندازی منطقه بیبیان مسجدسلیمان
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری عاملان تیر اندازی منطقه بیبیان خبر داد.

رحمان بن سعید امروز سه شنبه 24 فروین ماه در گفت  و گو خبرنگار برنا از مسجدسلیمان از دستگیری عاملان تیراندازی در منطقه بیبیان خبر داد و اظهار کرد: طی روزهای گذشته عده‌ای اقدام به تیراندازی در منطقه بیبیان کرده بودند که اقدام آنان موجب بر هم زدن آرامش و آسایش مردم شده بود.

او گفت: شناسایی این افراد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تیم اطلاعاتی نیروی انتظامی شهرستان با انجام کار تحقیقاتی موفق به دستگیری متهمان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان به کسانی که موجبات بی نظمی و سلب آرامش و آسایش و امنیت مردم شوند هشدار داد و تصریح کرد: کسانی که به نحوی بخواهند موجبات عدم آرامش و امنیت هر نقطه از شهرستان را با قدرت نمایی فراهم کنند، بدانند که برخورد دستگاه قضایی شهرستان قاطع، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود.

بن سعید در ادامه تاکید کرد: کسانی که با استفاده از سلاح گرم و اخلال در نظم، موجب سلب آسایش و آرامش عمومی و امنیت جامعه شوند منتظر برخورد قاطع، قانونی و اثرگذار دستگاه قضایی باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تشکر از نیروی انتظامی مقتدر شهرستان، افزود: دو نفر از متهمان به زندان معرفی و یک دستگاه خودور سواری نیز توقیف شد.

 

نظر شما