امروز طی نشستی؛

۷ خیر عرصه سلامت جنوب غرب خوزستان مورد تقدیر قرار گرفتند

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۵۲۲۶
۷ خیر عرصه سلامت جنوب غرب خوزستان مورد تقدیر قرار گرفتند
امروز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نشستی با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از خیرین عرصه سلامت در جنوب غرب خوزستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این نشست اظهار کرد: کار در حوزه گسترده ی سلامت قطعا بدون مشارکت مردم و بدون همکاری سایر دستگاه های اجرایی پیش نخواهد رفت.

شکر الله سلمان زاده افزود: بسیاری از مؤلفه های مؤثر بر سلامت مثل آب و فاضلاب، هوا، سلامت محیط و... در حوزه ما نیست ولی موظف هستیم بر آنها نظارت کنیم به شرط آنکه دستگاه های متولی نیز وظایف خود را به درستی انجام دهند و کمک کنند تا سلامت مردم تامین شود.

او گفت: در این میان مشارکت مردم نیز می تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد، منصفانه باید بگویم نه بودجه ای که وزارت بهداشت اختصاص می دهد پاسخگوی نیاز ما هست و نه نیروی انسانی موجود می توانند پاسخگوی ماموریت ها و وظایف حوزه سلامت باشند به همین دلیل همیشه موضوع داوطلبین و خیرین عرصه سلامت مطرح بوده و بسیاری از کارهای بزرگی که در کشور انجام شده با مشارکت مردم و خیرین در کنار همکاران حوزه سلامت رقم خورده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: بر خود واجب می‌دانیم تا از زحمت ها و همراهی خیرین عرصه سلامت که به ویژه در این ایام مبارزه با بیماری کرونا با مجموعه سلامت داشته اند، تقدیر و تشکر کنیم.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان اضافه کرد: قطعا پاداش انجام کار خیر هم در دنیا و آخرت نصیب شما خیرین عزیز خواهد شد و هم در زندگی شما و زندگی دیگران آثار مثبتش را بر جای خواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که در این نشست که در دفتر رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، قائم مقام رییس دانشکده، معاون توسعه مدیریت و منابع، رییس اداره روابط عمومی و مسوول مشارکت‌های اجتماعی نیز حضور داشتند که از هفت خیر عرصه سلامت در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما