استاندار خوزستان تاکید کرد:

تمرکز ما در امر به معروف و نهی از منکر باید مبتنی بر جذب و تولی باشد

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۵۳۰۴
تمرکز ما در امر به معروف و نهی از منکر باید مبتنی بر جذب و تولی باشد
استاندار خوزستان گفت: عمده تمرکز ما در امر به معروف و نهی از منکر بایست مبتنی بر جذب و تولی باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امشب(چهارشنبه 25 فرودین ماه) با حضور در نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه خوزستان، اظهار کرد: مهمترین هدف ما پیگیری طرح ها و رسیدگی به مشکلات مردم برای جلب رضایتمندی خداوند، مردم و نظام است.

او گفت: جریان وهابی و ارتجاع منطقه و دشمنان کشور به دنبال شبهه افکنی در میان جوانان برای ضربه زدن به نظام هستند.

استاندار خوزستان افزود: در شرایط فعلی مشکلات زیادی از نظر مسایل معیشتی، بیکاری و فقر در جامعه وجود دارد و در کنار دستگاه های اجرایی به کمک شما بزرگان امکان حل بخش مهمی از این مشکلات را داریم.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر عمده تمرکز ما باید مبتنی بر جذب و تولی باشد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: ما با همکاری یکدیگر و کمک نهادها، بنیادها و دستگاه های مختلف و با گرفتن تصمیم های واحد می توانیم مشکلات را کاهش دهیم و همگی در نهایت از تصمیم واحد تحت هدایت و نظر مقام معظم رهبری پیروی نماییم.

استاندارخوزستان در پایان تصریح کرد: به مدیران دستگاه ها تاکید می کنم با علما و روحانیون همکاری نمایند و از راهنمایی های ایشان در مسایل مختلف دینی و فقهی و به ویژه از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره ببرند.

لازمبه ذکر است که در پایان این نشست نماز جماعت به امام آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز