السد قطر ۱ - ۱ فولاد ایران؛

تساوی لالیگایی ها در آسیا/فرار دقیقه ۹۰ قطری ها از شکست مقابل فولاد ایران

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۵۳۲۳
تساوی لالیگایی ها در آسیا/فرار دقیقه ۹۰ قطری ها از شکست مقابل فولاد ایران
تیم فوتبال فولاد ایران در اولین و حساسترین دیدار گروهی خود با تیم السد قطر به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان توانسته بود تیم العین امارات را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد در مرحله گروهی، در گروه D رقابت ها با تیم های السد، النصر عربستان و الوحدت اردن همگروه شد که امشب 25 فرودین ماه از ساعت 22:30 دقیقه در دیداری حساس در ورزشگاه ملک فهد عربستان با تیم السد قطر به رقابت پرداخت و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار برای هر دو تیم موقعیت هایی فراهم شد اما در نهایت این رقابت در پایان 45 دقیقه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم فولاد از حریف قطری خود بهتر ظاهر شد تا اینکه در دقیقه 61 بوعلام خوخی توپ ارسالی مهران درخشان مهر را ناقص دفع کرد و پریرا از این فرصت استفاده کرد و با ضربه سر توپ را وارد دروازه السد کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در ادامه هر دو تیم بارها فرصت هایی را ایحاد کردند تا اینکه اینبار در دقیقه 89 بغداد بونجاح با حضور در محوطه جریمه و پاس به بوعلام خوخی، این شوت این بازیکن پس از برخورد با یوسف عبدالرزاق وارد دروازه فولاد شد و قطری های در دقایق آخری از شکست فرار کردند و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی، وحید حیدریه(78  درخشان مهر)، محمد آبشک(78 احمد عبدالله زاده)، محمد زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری(72 محمدرضا عباسی)، آیاندا پاتوسی(72 محمد میری) و لوسیانو پریرا(85 یوسف کی شمس) برای رویارویی با قطری ها انتخاب کرده بود.

همچنین مشعل برشام، سالم الهجری(46 علی اسد)، بوعلام خوخی، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، گیلهرمه دوس‌سانتوس، سانتی کازورلا، رودریگو تاباتا(62 محمد وائد)، نام تائه هی، حسن الهیدوس(70 یوسف عبدالرزاق) و بغداد بونجاح نیز بازیکنان ژاوی هرناندنز برای رویا رویی با فولاد ایران بودند.

تیم داوری این دیدار را مسعود طفیلیه از سوریه با کمک های مازن زازفون(سوریه)، عباس غلام(کویت) و علی شعبان(داور چهارم از کویت) بر عهده داشتند.

ساسان انصاری(40) و فرشاد احمد زاده(54) از فولاد ایران با کارت زرد داور جریمه شدند و بوعلام خوخی نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به این ترتیب تیم های السد قطر و فولاد ایران در اولین دیدار امتیاز ها را بین خود تقسیم کردند و با توجه به اینکه دیدار دو تیم دیگر این گروه یعنی النصر و الوحدت با تساوی بدون گل به پایان رسید، دو تیم السد و فولاد به ترتیب موقتا در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و النصر و الوحدات در جایگاه سوم چهارم قرار دارند.

لازم به ذکر است که دیدار بعدی فولاد با تیم الوحدت اردن 28 فرودین ماه ساعت 22:30 در ورزشگاه ملک فهد عربستان برگزار خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه