مربی تیم فولاد ایران بیان کرد:

می توانستیم برنده دیدار باشیم/السد باید خوشحال باشد که با فولاد تساوی کرده است

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۴۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۵۳۳۷
می توانستیم برنده دیدار باشیم/السد باید خوشحال باشد که با فولاد تساوی کرده است
مربی تیم فولاد ایران گفت: تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و السدی ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما دقایقی قبل پس از تساوی تیمش در مقابل تیم السد قطر با حضور در نشست پایانی این دیدار اظهار کرد: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است، مساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم.

او گفت: در زمین خیلی راحت رقابت کردیم، وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم مسابقه را برنده می‌شدیم.

مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص نیمه نخست این دیدار افزود: در ۲۵ دقیقه اول، مسابقه در دست تیم السد بود و به ما فشار آوردند، ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.

سسما بیان کرد: در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می کنم چرا که هر چه در وجودشان بود، ارایه دادند.

او با بیان اینکه نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم، اضافه کرد: کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این دیدار برایشان تجربه خواهد شد.

مربی تیم فولاد ایران تصریح کرد: همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند.

سسما در پایان افزود: قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶ دیدار نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد ایران در اولین دیدار گروهی خود در رقابتی حساس با تیم السد قطر، با گل دقیقه 61 کاپیتان پریرا از حریف پیش افتاد و قطری ها بالاخره در دقیقه 89 باگل علام خوخی نتیجه را به تساوی کشاندند و از شکست مقابل تیم فولاد ایران فرار کردند.

 

نظر شما
پرونده ویژه