با حضور استاندار خوزستان؛

عملیات اجرایی احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی میداوود - باغملک آغاز شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۵۸۳۸
عملیات اجرایی احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی میداوود - باغملک آغاز شد
با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی پروژه احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی تیغن میداوود - باغملک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم عملیات اجرایی احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی میداوود - باغملک اظهار کرد: هدف اصلی دولت، نظام و مجلس این است که همه ارکان و اجزا قویا در خدمت مردم باشند و پروژه‌هایی که می تواند نتایجی برای مردم در بر داشته باشند، سریعا به بهره‌برداری برسد‌.

استاندار خوزستان افزود: با استفاده از منابع مناطق محروم، ستاد فرمان اجرایی امام(ره)، بنیاد مستضعفان، شرکت‌های نفت، گاز، نیشکر، پتروشیمی و بخش خصوصی تقسیم کار صورت گرفته تا پروژه های کوچک به سرعت به نتیجه برسند.

استاندار خوزستان افزود: در همین راستا تا کنون برای ۲۶ شهرستان استان جلسه بررسی مشکلات با حضور نماینده شهرستان، فرماندار و دیگر مسوولان استانی برگزار شده است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: هدف ما خدمت‌ رسانی به مردم است، لذا از مردم می‌خواهیم به فکر سلامت خود و خانواده‌تان باشید. بر اساس آمار و بررسی ها ۴۸ درصد ابتلا به کرونا در استان ناشی از دورهمی های خانوادگی و اجتماع ها بوده است.

سلیمانی دشتکی در پایان تاکید کرد: از سازمان آب و برق می خواهیم این پروژه را در کمتر از یکسال به نتیجه برساند تا مردم زودتر ثمر آن را ببیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز