مربی تیم فولاد ایران بیان کرد:

برای پیروزی در برابر الوحدات باید صد درصدی عمل کنیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۳
برای پیروزی در برابر الوحدات باید صد درصدی عمل کنیم
مربی تیم فولاد ایران گفت: باید برای برنده شدن برابر الوحدات، صددرصدی عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه مناسب بگیریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما دقایقی قبل با حضور در نشست خبری پیش از مسابقه فردای تیمش در مقابل الوحدات اردن اظهار کرد: همانگونه که قبلا گفتم مسابقه با السد مزه ای تلخ و شیرینی بود و به اندازه کافی از آن یک امتیاز قدردانی می‌کنیم. تمام دیدارهای این گروه سخت و مشکل هستند چرا که ما در بهترین لیگ آسیا هستیم.

او گفت: درباره الوحدات باید بگویم تیمی است که تاریخچه بسیار خوبی دارد و سال‌های سال قهرمان بوده‌اند و فصل قبل به راحتی با اختلاف زیاد لیگ را برنده شدند.‌ آن‌ها توانستند تیم پر قدرت النصر را متوقف کند و نشان از قدرت آن‌ها دارد و همه این‌ها نشان می‌دهد رقیب سرسختی است.

مربی تیم فولاد ایران افزود: طبق معمول و طبق رویه خودمان پیش می‌رویم و در مبارزه ‌ شرکت می‌کنیم. من می‌توانم به شما قول بدهم که فردا رقابت خیلی سخت خواهد شد. برای رقابت با الوحدات باید صد درصدی عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه مثبتی بگیریم و ما قطعا اگر برنده بشویم، خوشحال خواهیم شد و در غیر این صورت به تیم مقابل باید تبریک بگوییم.

سسما بیان کرد: الوحدات تیمی است که در فاز حمله بسیار خطرناک است اما ما نگران حملات آن‌ها نیستیم، روی رقابت خود تمرکز می‌کنیم تا حملات آن‌ها را کنترل کنیم و مسابقه را به دست بگیریم. همه توانمان را در زمین ارایه خواهیم داد و در این رقابت‌ها باید صد درصد باشیم تا به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: بیش از اینکه به تیم مقابل نگاه کنیم، به تیم خود اتکا خواهیم کرد تا عملکرد کاملی داشته باشیم، این همان مساله منظم بودن و تمرکز داشتن در زمین است.

مربی تیم فولادایران در پایان تصریح کرد: با توجه به مشکلات کرونا، خیلی سخت است که هر سه روز یک بار رقابت کنیم، وقت کافی برای ریکاوری نداریم و این از نظر علمی ثابت شده است. ما سعی می‌کنیم با تمرکز زیاد کار کنیم تا بازیکنان حداکثر توان خود را در زمین بگذارند، بازیکنان ما از نظر بدنی در وضعیت مناسبی هستند، جوان و شادابند و تا کنون خوشبختانه مساله خستگی در تیم ما مشاهده نشده است. البته مشکل خستگی و دیدارهای فشرده برای همه تیم‌ها وجود دارد.

لازم به ذکر است که دیدار فولاد ایران با تیم الوحدات اردن فردا 28 فرودین ماه ساعت 22:30 در ورزشگاه ملک فهد عربستان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز