هافبک دفاعی تیم فولاد ایران بیان کرد:

مسابقه سختی با تیم گردن‌کلفت الوحدات داریم/ما برای انجام کاری بزرگ اینجا هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۸
مسابقه سختی با تیم گردن‌کلفت الوحدات داریم/ما برای انجام کاری بزرگ اینجا هستیم
هافبک دفاعی تیم فولاد گفت: الوحدات تیم گردن کلفت و محکمی است که خوب فوتبال رقابت می‌کند، ما هم اینجا هستیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و کار بزرگی را به انجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد آبشک امروز با حضور در نشست خبری پیش از مسابقه تیم فولاد ایران در برابر الوحدات اردن اظهار کرد: مسابقه سختی با السد داشتیم، نتیجه خوبی در مجموع گرفتیم اما می‌توانستیم برنده دیدار باشیم.

او گفت: الوحدات تیم خوبی است که اکنون در مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، آن‌ها سال گذشته قهرمان لیگ اردن شده‌اند و به تازگی قهرمانی سوپرکاپ را کسب کرده اند. الوحدات تیم گردن کلفت و محکمی است که خوب فوتبال رقابت می‌کند و برابر النصر پر قدرت و پر بازیکن نیز نمایش خوبی را از خود نشان دادند.

هافبک دفاعی تیم فولاد ایران افزود: ما هم اینجا هستیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم، تیم الوحدات را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم. امیدواریم فردا عملکرد رضایت بخشی داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی در ادامه رقابت ها بگیریم و باعث شادی هواداران فولاد و مردم ایران شویم.

آبشک بیان کرد: ما در دو دیدار اخیر نشان دادیم یک تیم متحد و یک‌دست هستیم، اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و کار بزرگی انجام بدهیم.

بازیکن خط دفاعی تیم فولاد ایران در پایان تصریح کرد: سه دیدار در یک هفته دشوار است و البته ما یک مسابقه بیشتر نسبت به دیگر تیم‌های گروه انجام داده‌ایم. اما ما یک تیم آماده و متحد هستیم که بازیکنان یک سطح و حرفه‌ای داریم، در مسابقه های فشرده این چنینی، تیمی که بتواند خوب ریکاوری کند، موفق خواهد شد و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که دیدار فولاد خوزستان فردا 28 فرودین ماه و از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز