سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان بیان کرد:

فرصت های گلزنی بیشتری مقابل رهیاب داشتیم/ هدف ما موفقیت در پلی آف است

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۲
فرصت های گلزنی بیشتری مقابل رهیاب داشتیم/ هدف ما موفقیت در پلی آف است
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: هدف اصلی ما صعود به جمع چهار تیم در نیمه نهایی بود که محقق شد و تمرکز اصلی ما برای موفقیت در مرحله پلی آف است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، نرگس علوانی در پایان دیدار تیمش با تیم رهیاب تهران که با پیروزی هفت بر دو شاگردانش به پایان رسید، ضمن قدردانی از زحمات بازیکنانش اظهار کرد: به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. هر چند فرصت‌های بسیاری برای گل زنی را از دست دادیم، اما هدف ما رسیدن به پلی آف بود که شکر خدا محقق شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در خصوص رقابت هفته آخر در مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نمی‌خواهم بگویم، که اولی یا دومی در این گروه برایمان مهم نیست، اما هدف اصلی ما صعود به جمع چهار تیم در نیمه نهایی بود که محقق شد و تمرکز اصلی ما برای موفقیت در مرحله پلی آف است.

لازم به ذکر است که شاگردان علوانی در دیدار مقابل رهیاب هفت مرتبه دروازه حریف تهرانی را گشودند؛ سهیلا ملمولی در این دیدار هت ریک کرد، الهام عنافچه دوگل، فرشته خسروی و کافیه هزاران نیز هر کدام یک گل را به ثمر رساندند.

با این نتیجه تیم پالایش نفت آبادان یک هفته مانده به پایان رقابت‌های دور مقدماتی صعود خود را به مرحله ی نیمه نهایی(پلی آف) مسجل کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز