رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

اعلام اسامی افراد خاطی مربوط به واکسن پاکبانان شهرداری آبادان به مراجع قضایی/ عزل معاون بهداشت و مدیران زیر مجموعه به دستور وزیر/سهمیه واکسن بیماران خاص از پاکبانان جدا است

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۶۴۱۰
اعلام اسامی افراد خاطی مربوط به واکسن پاکبانان شهرداری آبادان به مراجع قضایی/ عزل معاون بهداشت و مدیران زیر مجموعه به دستور وزیر/سهمیه واکسن بیماران خاص از پاکبانان جدا است
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از اعلام اسامی افراد خاطی شهرداری این شهرستان که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده کرده بودند، به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان‌زاده دقایقی قبل ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: حسب دستور مقام عالی وزارت که طی نامه‌ای به ما ابلاغ شد، اسامی افراد خاطی در خصوص تزریق واکسن پاکبانان شهرداری آبادان، به مقامات قضایی کتبا اعلام شد و همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر بهداشت عزل شدند.

او گفت: طبق دستور یاد‌شده؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رییس مرکز بهداشت آبادان و مسوول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، افزود: بعد از این که متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریقات را موقتا متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت واکسن به سایر پاکبانان شهرستان تزریق خواهد شد.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان تصریح کرد: به هیچ عنوان از سهمیه پاکبان ها برای افراد با بیماری های خاص تزریقی انجام نشده است. بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌های برای آنها استفاده کنیم. لذا این موضوع که از سهمیه پاکبانان برای افرداد دارای بیماری خاص استفاده شده، صحت ندارد.

 

نظر شما