رییس مرکز بهداشت شادگان بیان کرد:

مجالس عزا و عروسی کانون های پرخطر شیوع کرونا در شادگان هستند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۶۸۰۲
مجالس عزا و عروسی کانون های پرخطر شیوع کرونا در شادگان هستند
رییس مرکز بهداشت شادگان گفت: برگزاری مجالس عزا و عروسی به عنوان کانون های اصلی خطر، مهم ترین عامل در شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان محسوب می شوند.

نکیسا خسروی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: متاسفانه عده ای دانسته و یا ندانسته در شهر و روستاهای شهرستان شادگان اقدام به برگزاری مراسم ترحیم و به ویژه عروسی می کنند که با تجمع افراد شاهد شیوع روز به روز کرونا و افزایش مبتلایان هستیم.

او عدم شرکت در مراسم عزا و عروسی را مهمترین توصیه بهداشتی در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا دانست و گفت: نقش صاحبان عزا بسیار مهم است که اعلام کنند به دلیل بیماری کرونا هیچ گونه مراسمی برگزار نمی‌شود.

رییس مرکز بهداشت شادگان افزود: برای برگزاری مراسم عروسی با توجه به اینکه فعالیت تالارهای عروسی ممنوع است ولی متاسفانه مردم مراسم عروسی را در منزل و فضاهای کوچکتر برگزار می‌کنند و به دلیل عدم  امکان رعایت فاصله در منزل، امکان ابتلا به کرونا بیشتر است.

نکیسا در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم عروسی و عزا از عوامل اصلی شیوع کرونا در شادگان است، بیان کرد: در حال حاضر مراسمی نیز در حال برگزاری است که پیشتر نسبت به رعایت پروتکل‌ها هشدار و تذکر لازم را داده بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز