مربی تیم فولاد ایران بیان کرد:

دیدار فولاد و النصر اهمیت خاصی دارد/برنده مسابقه شانس بیشتر برای صعود به دست خواهد آورد

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۷۶۳۳
دیدار فولاد و النصر اهمیت خاصی دارد/برنده مسابقه شانس بیشتر برای صعود به دست خواهد آورد
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: فردا فرصت خوبی برای ما و النصر است و هر کس که برنده شود می‌تواند شانس صعودش را بیشتر کند، به همین دلیل دیدار فردا از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما امشب 30 فرودین ماه با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر النصر عربستان اظهار کرد: همانگونه که قبلا گفتم هیچ تیم دست و پا بسته‌ای در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. النصر با شکست السد، خود را تیم پر قدرت رقابت ها نشان داد که مدعی قهرمانی است، دو هفته از مسابقه ها می‌گذرد و النصر هم صدر جدول است و این موضوع بی دلیل نیست.

او گفت: فردا فرصت خوبی برای ما و النصر است و هر کس که برنده شود می‌تواند شانس صعودش را بیشتر کند، به همین دلیل دیدار فردا از اهمیت خاصی برخوردار است.

مربی تیم فولاد ایران افزود: خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم در نقل و انتقال های بازیکن بخریم و خود را تقویت کنیم اما متاسفانه این امکان فراهم نشد. طبق معمول خیلی با تمرکز کامل وارد زمین خواهیم شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز دیدار فردا را مال خود کنیم.

سسما بیان کرد: تیم خطرناک النصر که امسال نتوانستد در لیگ عربستان نتایج خوبی بگیرند، تمام قدرت و تمرکز خود را برای قهرمانی در آسیا خواهند گذاشت، اکنون مدعی النصر است. تا کنون دو دیدار انجام شده و چهار رقابت دیگر مانده، هر کس فردا پیروز شود احتمال صعودش بیشتر است.

مربی تیم فولادایران در پایان درباره سرمربی جدید النصر و تغییرات در این تیم تصریح کرد: وقتی سرمربی یک تیم عوض می‌شود طبعا در تیم تحولاتی ایجاد می‌شود و به بازیکنان شوک وارد می‌شود که برای پست خود بجنگند. تغییر سرمربی معمولا نتیجه مثبتی دارد که برای النصر اینگونه بوده است چون بازیکنان هیجان بیشتری دارند تا بتوانند خود را به ترکیب اصلی برسانند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد ایران در سومین دیدار خود فردا از ساعت 22:30 در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

در حال حاضر هر دو تیم چهار امتیازی هستند که لنصر به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه اول و فولاد در جایگاه دوم گروه چهار قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز