پیام استاندار خوزستان در گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۹۱۱۷
پیام استاندار خوزستان در گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
استاندار خوزستان در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب یکی از ماندگارترین ابتکارات هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در راستای پاسداری از انقلاب و آرمان های آن بود.

در دوران هشت سال دفاع مقدس دلیر مردان این نهاد مقتدر و متعهد، پیشتازانه در کنار سایر نیروهای مسلح از تمامیت ارضی کشور دفاع نموده و همواره چون دژ مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان بوده و هستند و رشادت های این جان برکفان بر کسی پوشیده نیست.

این نهاد دفاعی و مردمی با ایمان به پروردگار و تکیه بر خود باوری، دانش و اقتدار اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از تاسیس به درخت تنومندی تبدیل شده که در تمامی بحران‌ها و حوادث و آزمون های مختلف سربلند بیرون آمده و افتخار آفریده و نماد عینی استقلال و عزت کشور و پشتوانه نظام و همراه همیشگی ملت است.

امنیت، آسایش، عمران و پیشرفت کشور حاصل مجاهدت ها و پشتیبانی های طلایه داران این میراث ماندگار امام راحل (ره) است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرارسیدن دوم اردیبهشت روز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همگان به ویژه سبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ آفرین سپاه پاسداران استان خوزستان تبریک عرض نموده و از خدمت رسانی و تلاش های شبانه روزی و همراهی ارزشمند سپاهیان غیور در ایام سیل خوزستان و نیز در مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیقات روز افزون خادمان ملت در این نهاد انقلابی و مردمی را در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و عنایات امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز