استاندار خوزستان بیان کرد:

تحرکات خوبی در حوزه عمرانی آبادان انجام شده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۹۲۹۲
تحرکات خوبی در حوزه عمرانی آبادان انجام شده است
استاندار خوزستان گفت: تحرکات خوبی در حوزه عمرانی آبادان ایجاد شده که امیدوارم به نفع مردم باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان،  قاسم سلیمانی دشتکی امروز  در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان آبادان که در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری از تحرکات خوب عمرانی در سطح شهرستان آبادان با بیان اینکه امیدواریم این اقدام ها به نفع مردم باشد، اظهار کرد: مردم خوب و شریف و غیور شهرستان آبادان شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولین در خدمات رسانی به آنها نباید درنگ کنند.

او گفت: از شب گذشته تا این لحظه مسایل و مشکلات شهرستان آبادان را با گزارش های جامع فرماندار و نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار دادیم و بعد از جلسه ای که دهم فروردین در خصوص آبادان با حضور فرماندار و هر سه نمایده مردم آبادان در استانداری داشتیم، برای تاکید بر پیگیری مصوبه ها به این شهرستان آمدم تا در بازدید میدانی، صبح امروز بیشتر در جریان کارها قرار بگیریم.

استاندار خوزستان افزود: امروز در راستای پیگیری مصوبه های نشست دهم فروردین جلسه کاری مفصلی تحت عنوان شورای مشترک برنامه ریزی استانی و شهرستانی را برگزار کردیم تا بتوانیم ۲۳ مصوبه نشست قبلی را مرور کنیم و بر همان اساس بر زمانبندی دقیق اجرای پروژه‌ها نیز تاکید کردیم.

رییس شورای برنامه‌ریزی استان بیان کرد: علاوه بر پیگیری مصوبه های جلسه پیشین، تعداد قابل توجهی مطالب جدید مطرح که به این مصوبه ها اضافه شد و در همین خصوص توانستیم مصوبه های قبلی را با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان و بعضاً به صورت تلفنی با مدیران کشوری به نتیجه مطلوب برسانیم و مهلت زمانی مناسبی را برای اجرای پروژه ها در نظر بگیریم.

سلیمانی دشتکی با تشریح پروژه های مطرح شده در نشست امروز، اضافه کرد: پروژه‌هایی نظیر زیرساخت های جاده ای، آب شرب و کشاورزی، بهداشت و درمان، پروژه‌های مرتبط با سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه مرتبط به نهادهایی که سرمایه‌گذاری در منطقه دارند نظیر نفت و گاز و پالایشگاه، پروژه‌هایی در ارتباط با لنج ها و شهرک های صنعتی در مناطق آزاد، گمرک ها و ترخیص کالا از جمله مواردی بودند که در این جلسه مورد بحث و زمانبندی اجرایی قرار گرفتند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: همچنین مقرر شد در راستای شفاف سازی بیشتر مسوولیت اجتماعی شرکت های پالایشگاه، پتروشیمی، پاسارگاد و ایرانول نشستی با حضور فرماندار برگزار شود و مدیران شرکت های مذکور بابت مسوولیت های اجتماعی در آبادان پاسخگو باشند.

اوادامه داد: همچنین مقرر شد جلسه ای برای حل مشکلات مطروحه و مربوط به منطقه آزاد، مدیران گمرک ها و بنادر و با حضور مدیران آنها و فرماندار آبادان در استان برگزار کنیم و ریز مطالب گفته شده در نشست کنونی را در آن جلسه و جلسه های تخصصی دیگر مورد پیگیری قرار دهیم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: امیدوارم این جلسه ها که شامل بازدید میدانی و کمیته نظارتی بوده است مثمرثمر واقع شود. تحرکات خوبی در این خصوص در استان و شهرستان ایجاد شده که امیدوارم به نفع مردم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز