گل گهر سیرجان ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

انتقام ژنرال و شاگردان از نفتی های آبادان/صنعت نفت هفتمین باخت فصل را در سیرجان تجربه کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۹۳۳۰
انتقام ژنرال و شاگردان از نفتی های آبادان/صنعت نفت هفتمین باخت فصل را در سیرجان تجربه کرد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب مهمان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفربه سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امشب سوم اردیبهشت ماه در سیرجان مهمان تیم گل گهر بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از نوزده دیدار قبلی خود 6 برد، هفت تساوی، 6 باخت و 25 امتیاز کسب کرده بود، در این دیدار خارج از خانه به دنبال تکرار پیروزی مقابل تیم گل گهر بود.

این دیدار از همان ابتدا هجومی و جذاب آغاز شد که شاگردان قلعه نویی در همان ابتدای مسابقه ارسال احمد زنده روح به علیرضا علیزاده رسید و این بازیکن در دقیقه هشت گل اول دیدار را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان 45 دقیقه به سود سیرجانی ها حفظ شد.

نیمه دوم این دیدار نیز با رقابت هجومی تر نفتی ها آغاز شد و صاحب چند موقعیت شدند که منجر به گل نشد تا در پایان شاگردان قلعه نویی با نتیجه یک بر صفر انتقام شکست دو بر یک را در آبادان از نفتی ها بگیرند.

نفتی ها که در هفته های اخیر نتایجی خوبی را کسب نکرده بودند و سید سیروس پورموسوی تا قبل از این دیدار به دلیل مشکلات این باشگاه به ویژه مشکلات مالی یکبار از هدایت این تیم استعفا کرده بود(با مخالفت هیات مدیره بازگشت)، امشب در عین شایستگی هفتمین باخت این فصل خود را تجربه کرد.

در همین راستا سید سیروس پور موسوی در این دیدار حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، حکیم نصاری(60 مهدی زبیدی)، احمد شریعت‌زاده(60 محمود مطلق زاده)، حسن بیت‌سعید، حسین زواری(67 محمدرضا غبیشاوری) نفت و رحیم زهیوی را برای رقابت با سیرجانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین امیر قلعه نویی در این دیدار ترکیب علیرضا حقیقی، میلاد زکی پور، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمد زنده روح، مرتضی تبریزی، علی عاشوری(74 علی دشتی)، سعید صادقی(84 امین پورعلی) و یونس شاکری(74 گادوین منشا) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سید وحید کاظمی با کمک های حمید سبحانی، مهدی شفیعی و سیدعلی اصغر مومنی و مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر دیدار بود.

در این دیدار علیرضا علیزاده(2) و سهرابیان(33) از گل گهر و رحیم زهیوی(52)، امید خالدی(63) وحسین ساکی(79) از صنعت نفت  با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 25 امتیاز موقتا در رده دهم و گل گهر سیرجان با 32 امتیاز موقتا در رده چهارم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز