النصر عربستان ۱ - ۰ فولاد ایران؛

اولین شکست فولاد در لیگ قهرمانان آسیا/النصر صدر نشین ماند

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۹۳۵۹
اولین شکست فولاد در لیگ قهرمانان آسیا/النصر صدر نشین ماند
تیم فوتبال فولاد ایران در اولین دیدار از دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اولین شکست را در این دوره از رقابت ها تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا پس از کسب دو تساوی(السد و النصر) و برد الوحدات اردن، امشب سوم اردیبهشت ماه در چهارمین دیدار گروهی اش از ساعت 22:30 در ورزشگاه مارسول پارک شهر ریاض برای دومین مرتبه پیاپی به مصاف تیم النصر عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

نیمه اول این با رقابت هجومی فولاد مردان ایرانی آغاز شد و در ادامه النصری ها نیز سعی بر ایجاد موقعیت هایی کردند و رقابت در میانه میدان در جریان بود که در نهایت هر دو تیم در گشودن دروزه ها ناکام ماندند.

نیمه دوم نیز با حملات فولادی ها آغاز شد اما در دقیقه 54 با نفوذ عربستانی ها و توپ ربایی دفاع فولاد، مهران موسوی به قصد پاس به بازیکن خودی در اشتباهی عجیب توپش به عبدالرزاق حمدالله رسید و این بازیکن پس از مهار توپ، عبدالفتاح عسیری را صاحب موقعیت تک به تک کرد و این بازیکن اولین گل دیدار و تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه فولاد مردان سراسر حمله شدند و با تصمیم سرمربی، موسی کولیبالی به جای مهران موسوی وارد زمین شد و بارها فولاد تا گشودن دروازه النصر پیش رفت که منجر به نتیجه نشد تا اینکه در دقیقه روی شروع مجدد گلر النصر شوت او به عبدالرزاق حمدالله رسید و این بازیکن با عبور از دو بازیکن فولاد با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه محسن فروزان کرد و تا پایان دیدار این نتیجه به سود النصر باقی ماند و عربستانی ها همچنان صدر گروه چهار رقابت ها باقی ماند.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، آیاندا پاتوسی(84 حمدرضا عباسی)، محمد آبشک(74 محمد قاسمی نژاد)، مهران موسوی(58 موسی کولیبالی)، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، محمد میری، حسین ابراهیمی(74 محمد زبیر نیک نفس) را برای رویارویی با عربستانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین ولید عبدالله، عبدالله مادو، سلطان الغنام، عبدالله العمری، علی لاجامی، علی الحسن(70 علی مختار)، پتروس، سامی الناجی(87 عبدالله الدوسری)، عبدالفتاح عسیری(70 خالد الغنام)، نورالدین امرابات و عبدالرزاق حمدالله نیز بازیکنان انتخاب شده توسط مانو منزس برای رویا رویی با فولاد ایران را تشکیل داده بودند.

تیم داوری این دیدار را مهند قاسم از عراق با کمک های واثق مدلل(عراق) و پریمالا(سریلانکا) و مسعودطفیلیه(داور چهارم از سوریه) با نظارت سبخدین سالح(مالزی) بر عهده داشتند.

محمد آبشک(2) و حسین ابراهیمی(57) از فولاد و پتروس(62)، عبدالفتاح عسیری(70) و نورالدین آمرابات(88) از النصر عربستان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند و ولید عبدالله گلر النصر نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شد.

لازم به ذکر است که در این دیدار صالح حردانی به دلیل مثبت شدن تست کرونایش بعد از اولین دیدار با النصر فولاد از حضور در این دیدار محروم بود.

 

 

نظر شما