مربی تیم فولاد ایران بیان کرد:

سراسر حمله بودیم و باخت حق ما نبود/همین که دروازه بان النصر بهترین بازیکن زمین معرفی شد گویای همه چیز است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۰:۴۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۹۳۶۸
سراسر حمله بودیم و باخت حق ما نبود/همین که دروازه بان النصر بهترین بازیکن زمین معرفی شد گویای همه چیز است
مربی تیم فولاد ایران گفت: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود. همین که بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما بامداد امروز با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش با النصر عربستان اظهار کرد: به تیم النصر این برد را تبریک می‌گویم و باید بگویم که ما ظرفیت شکست را داریم. روی یک اشتباه بچه‌گانه مدافع‌مان این شکست را متحمل شدیم. بعد از گل آن‌ها حملات زیادی ترتیب دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در زدن توپ‌های پایانی باید دقت بیشتری می‌کردیم.

او در خصوص نیمه نخست و جریان مسابقه در نیمه دوم گفت: در نیمه اول مالکیت توپ تقریبا مساوی بود اما تمام شانس‌های گل نیمه نخست برای ما بود، در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و روی یک ضد حمله گل دوم هم دریافت کردیم.

مربی تیم فولاد ایران افزود: تا آخرین لحظه جنگیدیم و به حملات خود ادامه دادیم و باید بگویم که بهترین‌ موقعیت‌های گل برای ما بود.

سسما بیان کرد: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود. همین که بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است و به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها تمام توان خود را در زمین گذاشتند. دو رقابت دیگر باقی مانده و بدون شک تمام سعی خود را تا لحظه پایانی خواهیم کرد.

مربی تیم فولاد ایران درباره خستگی بازیکنان برای دیدار بعد برابر السد تصریح کرد: دو روز تا دیدار  بعدی فاصله داریم و باید از آقای آذری مدیرعامل باشگاه که تمام موارد مورد نیاز برای ریکاوری هر چه بهتر بازیکنان را تهیه کرده است، تشکر ویژه داشته باشیم.

سسما در پایان اضافه کرد: هنوز رقابت امشب را آنالیز نکرده‌ایم و پس از آنالیز برای دیدارهای بعدی تصمیم خواهیم گرفت که از چه بازیکنانی استفاده کنیم. شکی در این نیست که باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا با فراموشی باخت امشب برای رقابت های آتی بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز